چهارشنبه 19 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس عليه داوري‌ها به فيفا شكايت مي‌كند، ایسنا

باشگاه پرسپوليس طي بيانيه‌اي اعتراض خود را به نحوه قضاوت بخشي زاده داور ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و فجر سپاسي و همچنين قضاوت‌هايي که در نيم فصل دوم منجر به "کسر حداقل 8 امتياز" از تيم پرسپوليس شد، به کميته داوران فدراسيون فوتبال اعلام کرد.

به گزارش ايسنا، در اين بيانيه آْمده است: ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و فجر سپاسي از هفته بيست و پنجم مسابقات ليگ برتر فوتبال روز سه شنبه هجدهم بهمن 1390 در حالي برگزار شد که داور اين مسابقه اشتباهات تاثيرگذاري را مرتکب شد.

با توجه به نظر کارشناسان داوري، قضاوت بخشي زاده در اين بازي بسيار تاثيرگذار بود به طوري که نگرفتن يک پنالتي مسلم براي پرسپوليس و مردود بودن گل فجر سپاسي به دليل انجام خطا قبل از به ثمر رسيدن گل سوم از جمله اين اقدامات است.

اينگونه قضاوت‌ها در شرايطي است که در چندين ديدار گذشته اين تيم نيز اتفاقاتي اين چنيني رخ داده که طبق نظر کارشناسان، قضاوت داوران عليه تيم فوتبال پرسپوليس بوده و نمونه عيني آن پذيرش گل آفسايد تيم شهرداري تبريز و نگرفتن دو پنالتي مسلم پرسپوليس در بازي با ذوب آهن است.

باشگاه پرسپوليس ضمن اعلام شکايت مکتوب خود به کميته داوران، از اين کميته مي‌خواهد هر چه سريعتر در اين خصوص اقدامات لازم و جدي را انجام دهد تا اين باشگاه بيش از اين متضرر نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين با توجه به کسر حداقل 8 امتياز در نيم فصل دوم از تيم فوتبال اين باشگاه بدليل تصميمات غلط داوري، باشگاه پرسپوليس شکايت رسمي خود را به فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) ارسال خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016