شنبه 15 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي پروين: بعد از داربي بازيكنان شارژ شده‌اند، ایسنا

علي پروين مي‌گويد پرسپوليس با پيروزي مقابل استقلال از لحاظ روحي ـ رواني شرايط بهتري پيدا كرده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي پروين در حاشيه تمرين تيم پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار كرد: برد ما مقابل استقلال چيزي از ارزش‌هاي حريف‌مان كم نمي‌كند. آن‌ها تيم خوبي هستند و چند هفته‌ در صدر جدول بودند و به فينال جام حذفي هم صعود كرده‌اند. به هر حال هيچ كس فكر نمي‌كرد كه چنين اتفاقي بيفتد و پرسپوليس بتواند در 10 دقيقه همه چيز را عوض كند.

وي ادامه داد: حتي من كه اين همه سال در فوتبال بودم به ياد ندارم كه تيمي در 10 دقيقه بتواند بازي دو بر صفر باخته را ببرد. با اين برد انگيزه بازيكنان پرسپوليس خيلي بيشتر شده است و فكر مي‌كنم براي بازي‌هاي بعد روحيه تيم بالاتر رفته باشد. اگر همين روند را پرسپوليس ادامه دهد، حتي مي‌تواند جزو چهار تيم بالاي جدول هم باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پروين در ادامه با اشاره به اين كه مديريت باشگاه پرسپوليس تمام تلاش خود را انجام مي‌دهد گفت: رويانيان با تمام گرفتاري‌هايش دنيزلي را به پرسپوليس آورد كه يك كار قشنگ بود و باعث شد مردم خوشحال شوند. البته استيلي هم براي اين تيم زحمت كشيده بود، اما حالا اميدواريم پرسپوليس با دنيزلي موفق باشد. اميدواريم سال آينده هم يك تيم خوب و قوي داشته باشيم.

وي در ادامه گفت: هواداران در بازي‌هاي بعد هم صبر كنند چرا كه فوتبال ديگر مثل زمان ما نيست و الان بيشتر گل‌ها در دقايق آخر به ثمر مي‌رسد. در واقع فوتبال 95 دقيقه شده است. هواداران بايد تا لحظه آخر از تيمشان حمايت كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016