سه شنبه 2 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه اعتصاب بازيکنان داماش و نامه به کميته انضباطی، مقابل فولاد بازی نمی‌کنند! مهر

بازيکنان داماش درحالی عصر امروز هم از حضور در تمرينات آماده‌سازی اين تيم سرباز زدند که با تنظيم و امضای نامه‌ای خطاب به کميته انضباطی فدراسيون فوتبال خواهان رسيدگی به وضعيت اين باشگاه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازيکنان تيم فوتبال داماش گيلان عصر امروز سه شنبه هم در محل برگزاری تمرينات اين تيم حاضر شده اما از انجام تمرين آماده‌سازی گروهی امتناع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حاشيه اين تمرين عبدالله مرغوب مشاور امير عابدينی مديرعامل باشگاه و علی احمدی سراوانی مديرروابط عمومی باشگاه با بازيکنان صحبت کردند تا به نوعی آنها را برای آغاز تمرينات متقاعد کنند، اما نفرات تيم در تمرينات گروهی شرکت نکردند. البته آنها خودشان در گوشه‌ای از زمين تمرينی را برگزار کردند که اين تمرين زير نظر کادرفنی داماش نبود.

پس از پايان اين تمرين هم بازيکنان داماش نامه‌ای را خطاب به کميته انضباطی فدراسيون فوتبال تنظيم و امضا کردند و رونوشت آن را برای استاندار، فرماندار، مديرکل تربيت بدنی، رئيس هيئت فوتبال استان و نمايندگان استان گيلان خواهند فرستاد.

در بخشی از اين نامه آمده است:" ما بازيکنان داماش در ۶ ماه گذشته مشکلات مالی را تحمل کرده و صحبتی نکرديم. در اين مدت به جز آقای عابدينی که پشت ما ايستاد و برای حل مشکلا‌ت‌مان تمام تلاش خود را به کار بست و مردم رشت که حامی‌مان بودند، کسی برای حل مشکلاتمان پيش کاری انجام نداد."

در بخش ديگری از اين نامه نيز آمده است:" ما بازيکنان در روزهای دوشنبه و سه‌‍شنبه تمرينات گروهی را انجام نداديم و اگر مشکلات‌مان حل نشود، در بازی با فولاد خوزستان هم شرکت نخواهيم کرد."

علی احمدی سراوانی مدير روابط عمومی باشگاه داماش گيلان هم با تائيد اين مسائل گفت: به نظر می‌رسد فردا بازيکنان تيم برای ديدار با امير عابدينی به تهران خواهند رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016