پنجشنبه 4 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب بازیکنان داماش به اتمام رسید،‌مهر

نمایندگان بازیکنان تیم فوتبال داماش در نشست امروز با مدیرعامل این باشگاه تصمیم گرفتند به تمرینات بازگشته و فرصت دو هفته‌ای برای حل مشکلات به کادر مدیریتی این باشگاه بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اعتصاب بازیکنان داماش و تعطیلی 2 روزه تمرینات این تیم جمعی از نفرات این تیم گیلانی ظهر امروز چهارشنبه راهی تهران شدند تا با امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش دیدار و گفتگو کنند.

در این نشست که با حضور محمدرضا مهدوی، کاپیتان و محمد محمدی، دروازه بان تیم داماش و امیر عابدینی برگزار شد، حاضرین به بررسی مشکلات این تیم پرداختند. بازیکنان تیم داماش در این جلسه تاکید کردند مشکلات مالی زیادی دارند اما به خاطر اینکه داماش تنها نماینده شهر رشت در لیگ برتر است فرصت دیگری را به مدیران این باشگاه می‌دهند تا به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کنند.

در این جلسه امیر عابدینی به نماینده بازیکنان داماش وعده داد برای حل مشکلات مالی اقدامات ویژه‌ای انجام دهد و بازیکنان در حالی حاضر به از سرگیری تمرینات تیم شدند که هیچ امیدواری خاصی به آنها داده نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بر اساس این گزارش، بازیکنان داماش همچنین درخواست کردند که مسئولان سیاسی و ورزشی استان گیلان برای حل مشکلات تنها نماینده رشت در لیگ برتر اقدامات لازم را انجام دهند و مقرر شد در دو بازی داماش برابر فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی به میدان رفته و پس از آن دو بازی اگر اقدامی در خصوص حل مشکلات صورت نگرفته بود، تصمیم دیگری بگیرند.

علی احمدی سراوانی، مدیر روابط عمومی باشگاه داماش با تایید اخبار فوق به خبرنگار مهر گفت: پس از این نشست بازیکنان موافقت خود را برای از سرگیری تمرینات اعلام کردند و از فردا پنجشنبه و پس از تعطیلی سه روزه تمرینات این تیم شاگردان مهدی تارتار برنامه‌های آماده سازی را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از سر خواهند گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016