چهارشنبه 24 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واگذاری استادیوم بیس بال كرج به بخش فوتبال ورزشكاران را شوكه كرد، ایرنا

كرج- سرمربی تیم ملی بیس بال كشور گفت: خبر واگذاری استادیوم بیس بال استان البرز به بخش فوتبال مسوولان و دست اندركاران و ورزشكاران این رشته ورزشی را شوكه كرد.

'مهرداد حاجیان' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای تیم ملی كه اكنون خود را آماده كرده اند تا برای شركت در مسابقات غرب آسیا به پاكستان بروند ،متاسفانه با شنیدن این خبر بسیار ناراحت شده و این اقدام را توهین به بازیكنان این رشته ورزشی قلمداد می كنند.

وی اضافه كرد: بعد از 17 سال تلاش ، این استادیوم كه زمینه مناسبی برای آموزش ، تمرینات و برگزاری مسابقات كشوری و بین المللی این رشته ورزشی را دارد معلوم نیست چرا به بخش فوتبال اجاره داده شده است.

وی بیان داشت: باید یادآورشوم كه در جنب این استادیوم بیس بال ، ورزشگاه 15 هزار نفری انقلاب اسلامی كرج قرار دارد كه در طول هفته اغلب به دلیل عدم برگزاری تمرین و مسابقه این مكان بدون استفاده است.

حاجیان كه علاوه بر سرمربی تیم ملی بیس بال كشور ، مربیگری تیم بیس بال استان البرز را نیز بر عهده دارند افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نظر بود كه مدرسه بیس بال در این استادیوم در سال 91 راه اندازی شود كه با واگذاری آن این مهم نیز بلاتكلیف می ماند.

وی تاكید كرد: چنین استادیوم استانداردی برای ورزش بیس بال ساخته شده و از لحاظ فنی به درد فوتبال نمی خورد چون ابعاد آن مختص این رشته ورزشی است.

وی گفت: انتظار است تا دیر نشده این استادیوم به بازیكنان و دست اندركاران این رشته ورزشی واگذار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حاجیان بیان داشت: مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی بیس بال كشور از 18 اسفند ماه جاری برای شركت در مسابقات غرب آسیا در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران با 18 بازیكن اصلی و 5 بازیكن ذخیره به مربیگری 'مهدی بهرام پور' و سید 'علی امام زاده' برگزار شده است.

وی گفت : مسابقات بیس بال غرب آسیا از تاریخ چهار تا 9 فروردین ماه سال آینده در شهر 'لاهور' پاكستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اكنون استان البرز حدود یكصد ورزشكار ساماندهی شده در این رشته ورزشی دارد كه 30 درصد آنان را بانوان تشكیل می دهند كه فعالیت های آموزشی و تمرینات خود را در استادیوم بین المللی بیس بال كرج انجام می دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016