چهارشنبه 24 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال با بال‌هاي شاهين پرواز مي‌كند؟ ایسنا

سرانجام فينال جام حذفي فوتبال ايران فرا رسيد و پنج‌شنبه (فردا) دو تيم استقلال و شاهين در ورزشگاه حافظيه شيراز كه اخيرا مناقشات زيادي بر سر آماده نبودش بود، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال استقلال كه هم‌اكنون با 48 امتياز و البته يك بازي كمتر نسبت به برنامه ليگ، در رده سوم جدول قرار دارد مي‌تواند با پيروزي در آخرين مسابقه جام حذفي يكي از قهرماني‌هايي كه به هوادارش وعده داده بود را بدست آورد تا از الان جواز حضورش در ليگ قهرمانان آسيا سال آينده را مسجل كند. اين تيم در ليگ برتر هم شرايط بدي نداشته و در صورت پيروزي در مسابقه معوقه مقابل ملوان تا رده دوم جدول نيز پيش خواهد آمد.

قهرماني استقلال مي‌تواند موجب خشنودي تيم‌هاي سپاهان، تراكتورسازي و صبا هم باشد چرا كه اگر آنها تا در پايان ليگ در همين رده باقي باشند، تيم چهارم ليگ هم مي‌تواند شانس حضور در مسابقه پلي‌آف ليگ قهرمانان را داشته باشد. استقلالي‌ها در صورت فتح جام حذفي مي‌توانند پرسپوليس‌ها را هم خوشحال و نسبت به كسب سهميه آسيايي اميدوار سازند.

اما استقلال در شرايطي براي اين ديدار حساس آماده مي‌شود كه مربيانش همچون گذشته از تعداد بازيكنان مصدوم‌شان مي‌نالند و اخيرا از آسيب‌ديدگي كيانوش رحمتي و ساموئل هم خبر دادند. از طرفي آنها كه مدعي بودند در هر زميني حتي زمين آسفالت(!) مي‌توانند مقابل شاهين بازي كنند، با نزديك شدن زمان فينال، نسبت به كيفيت پايين زمين حافظيه گله‌مند هستند.

پرويز مظلومي سرمربي استقلال در آخرين اظهارنظرش ارايه يك فوتبال تاكتيكي و مطلوب در اين زمين را ناممكن دانست و از لفظ رويكرد "بزن زيرش" استفاده كرده بود!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از سوي ديگر شاهين كه اوضاع چندان مناسبي در ليگ برتر ندارد و در آخرين تغييرات كادر فني مدتي است حميد درخشان را به عنوان سرمربي به خدمت گرفته با قهرماني در جام حذفي، موفقيتي بزرگ را در اين شرايط نصيب خود خواهد ساخت. شاهين اكنون با 28 امتياز در رده شانزدهم جدول بسر برده و يكي از جدي‌ترين كانديداي سقوط به ليگ دسته يك به شمار مي‌رود.

هواداران پرشور و فوق‌العاده متعصب شاهين از اوضاع و احوال تيم شان راضي نيستند و اين عنوان شايد مرهمي بر دردهاي‌شان باشد؛ دردهايي كه آنها مسوولان و مديران تيم‌شان را مسببش مي‌دانند.

اين تيم بر سر ميزبان فينال پافشاري زيادي داشت تا شرايطي ايجاد شود كه هواداران بوشهري بتوانند با حضور در ورزشگاه عاملي براي موفقيت اين تيم باشند. آنها اخيرا با برگزاري فينال در ورزشگاه تازه تاسيس غدير اهواز مخالفت كرده و تنها حافظيه را پسنديدند. چهار هزار صندلي در استاديوم حافظيه به هواداران اين تيم تعلق يافته است.

سرانجام فينال جام حذفي فردا در ساعت 15 در استاديوم حافظيه برگزار مي‌شود. استاديومي كه نور چندان مناسبي ندارد و اگر بازي به وقت‌هاي اضافه و احتمالا ضربات پنالتي كشيده شود، معلوم نيست در چه شرايطي تكليف قهرمان مشخص خواهد شد و برگزاري مراسم اهداي جام نيز با چه وضعي روبه‌رو خواهد بود، هرچند بر اساس آخرين اخبار، مسوولان سازمان ليگ برنامه‌ريزي و البته تجهيزات مناسب‌تري را نسبت به ادوار گذشته براي برگزاري فينال، آماده كرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016