شنبه 27 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپولیس سال ۹۰ را با پیروزی به پایان رساند، ایرنا

تهران- تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های كشور برابر نفت تهران به برتری 3 بر صفر دست یافت تا سال 90 را با پیروزی به پایان برساند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، پرسپولیس تهران درحالی پای به این دیدار گذاشت كه پس از برتری در شهرآورد تهران طعم پیروزی را نچشیده بود و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر خودی انگیزه زیادی برای كسب 3 امتیاز داشت.

'مصطفی دنیزلی' برای این دیدار به 'علی كریمی'، 'محمد نوری' و 'غلامررضایی' 3 بازیكن تاثیر گذار و ملی پوش خود استراحت داده بود تا آنها را آماده حضور در دیدار با الشباب امارات در لیگ قهرمانان آسیا كند.

این دیدار با حملات پراكنده دو تیم آغاز شد كه بی دقتی مهاجمان باعث شد تا در دقایق نخست گلی ردوبدل نشود اما در دقیقه 26، حركت 'جواد كاظمیان' و ارسال این بازیكن با اشتباه مدافعان نفت تهران مواجه شد تا 'سیامك كوروشی' دروازه تیم خودی را باز كند.

در دقیقه 55، حركت تیمی بازیكنان پرسپولیس و پاس عمقی 'حسین بادامكی' باعث شد تا 'ایمن زاید' با یك ضربه دقیق گل دوم سرخپوشان را به ارمغان بیارود.

بازیكنان پرسپولیس پس از این گل هم حملات زیادی طراحی كردند و در دقیقه 83 همكاری كاظمیان با فشنگچی باعث شد تا 'امیرحسین فشنگچی' گل سوم سرخپوشان را درون دروازه نفت تهران جای دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در مقابل نفتی ها نیز توانی برای جبران نتیجه نداشتند تا پرسپولیس به برتری قاطع 3 بر صفر دست یابد.

پرسپولیس با این پیروزی 38 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل كمتر نسبت به فولادخوزستان در رتبه هشتم باقی ماند.

نفت تهران نیز باقبول این شكست 44 امتیازی ماند تا فرصت كاهش امتیازات خود با 3 تیم اول جدول رده بندی را از دست داده و در رتبه چهارم باقی بماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016