شنبه 26 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ویسی: توپهایمان به جای تور به تیر خورد

عبدالله ویسی معتقد است تیمش با بدشانسی دیدار برابر استقلال را واگذار کرده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی صبا پس از شکست سنگین تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی امروز کاملا تاکتیکی بود. من به استقلال به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. متاسفانه ما در این بازی بدشانس بودیم و در حالی که می توانستیم با نتیجه سه بر سه از بازی بیرون بیاییم موفق نشدیم حتی یکی از گلهای خورده را هم جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استرس ناشی از کسر سهمیه در نتیجه بازی تاثیرگذار بود گفت: ما استرس نداشتیم و به جرات می توانم بگویم موقعیتهای این بازی شصت به چهل به سود ما بود.

اما فوتبال همین است و نباید فراموش کنیم که ما امروز مقابل یکی از بهترین تیمهای آسیا بازی کردیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ویسی با بیان اینکه صد در صد سهمیه آسیا را می گیریم گفت: امروز هر دو تیم جوانمردانه و شجاعانه بازی کردند و فکر می کنم ببینندگان تلویزیونی بازی زیبایی را دیدند. متاسفانه توپهای ما به تیر خورد اما من از بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی صبا درباره پیشنهادهایی که به او و بازیکنان تیمش برای باختن در بازیهای شده گفت: هم به من و هم به بازیکنان چنین پیشنهادی وجود داشته. متاسفانه تا دیده اند یک تیم فوتبال پاک بازی می کند می خواهند آن تیم را به حاشیه ببرند اما ما به هیچ کدام از این مسائل توجه نداریم.

ویسی درباره عدم حضور سهراب بختیاری زاده در فهرست 18 نفره این تیم برای بازی با استقلال گفت: بختیاری زاده در حال استراحت است. او در هفته های گذشته کمی از دوران آمادگی خود به دور بود و به همین خاطر ترجیح دادیم از او استفاده نکنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016