شنبه 26 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس فدراسيون بسكتبال ايران: باشگاه‌هاي ايراني را اذيت كنند از غرب آسيا كنار مي‌‌كشيم

رييس فدراسيون بسكتبال ايران در آستانه پايان اين فصل از رقابتهاي باشگاه‌هاي غرب آسيا به كيفيت بالاي رقابت ها اشاره مي كند كه قدرت بسكتبال منطقه را نشان مي‌دهد.

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره اين فصل از رقابت‌هاي باشگاه‌هاي غرب آسيا اظهار كرد: اين فصل از رقابت‌ها نشان داد بسكتبال منطقه كيفيت و قدرت بسيار بالايي دارد.

در اين فصل تمامي تيم‌ها با تمام قدرت‌ گام به عرصه رقابت‌ها گذاشتند. تيم هاي قدرتمند كه با تمام امكانات و براي كسب نتيجه مبارزه مي‌كردند كه همين مساله باعث شد تا فصلي جذاب و نزديك داشته باشيم.

رييس كنفدراسيون بسكتبال غرب آسيا با اشاره به نحوه برگزاري رقابت ها نيز ادامه داد: خوشبختانه تمامي رقابت‌ها نيز با برنامه‌ريزي كنفدراسيون و بدون هيچ مشكلي برگزار شد.

اين مساله و در كنار آن كيفيت رقابت ها قدرت كنفدراسيون بسكتبال غرب آسيا را نشان داد كه اميدوارم در آينده نيز اين شرايط ادامه داشته باشد.

به نظر من اين فصل نسبت به سال گذشته بهبود چشمگيري داشت كه باعث شد تيم هاي منطقه براي فصل‌هاي آينده انگيزه بالايي داشته باشند.

رييس فدراسيون بسكتبال ايران درباره كارشكني‌هاي مسئولين عربي وابا تصريح كرد: به عنوان رييس كنفدراسيون غرب آسيا به كسي وابسته نيستم و تنها به دنبال گرفتن حق هستم. ديني به جوانان ايران دارم كه هميشه آن را ادا مي‌كنم.

به همين دليل برابر تمام حركت‌هاي ضدعدالت مي‌ايستم و اجازه نمي‌دهم كارشكني انجام شود. در اين فصل از رقابت‌ها نيز برابر كارشكني‌ها ايستادم تا باشگاه‌هاي ايراني به حق مسلم خود برسند.

بازيكنان ايراني هم شايستگي و توانايي‌شان را اثبات كردند كه باعث شد دوباره قدرت ايران به حريفان نشان داده شود.

مشحون درباره جلسه‌اش با هاكوپ خاجيريان، دبير كل كنفدراسيون غرب آسيا نيز بيان كرد: جلسه‌اي با آقاي خاجيريان داشتيم و در آن درباره برنامه‌هاي پيش رو صحبت كرديم.

در اين جلسه تصميم گرفتيم در آينده با تمام توان به نكات ريز برنامه‌ها توجه كنيم و اجازه ندهيم اتفاقي براي تيم‌هاي بيفتد، تمام خواسته هاي طرفين بررسي شود و بهترين تصميم گرفته شود.

با توجه به اينكه در اين فصل پخش زنده تلويزيوني رقابت ها نيز مشكل‌ساز شده بود تصميم گرفتيم پيش از آغاز رقابت‌ها هزينه پخش رقابت ها را از باشگاه‌ها بگيريم تا تمامي رقابت‌هاي بسكتبال توسط تلويزيون پوشش داده شود.

وي درباره تعويق ديدار ذوب آهن و مهرام از مرحله نيمه نهايي غرب آسيا نيز بيان كرد: در همين جلسه با آقاي خاجيريان صحبت و او را تهديد كردم كه اگر قرار است باشگاه‌هاي ايراني را اذيت كنند از كنفدراسيون غرب آسيا استعفا مي‌دهيم و تيم هايمان را نيز خارج مي‌كنيم و پس از آن منطقه ايران در آسيا را تغيير خواهيم داد.

در همين موضوع نيز او توضيح داد كه اسپانسرها در اين فصل تمامي هزينه‌هاي باشگاه‌ها را تامين كرده‌اند و پخش زنده تلويزيوني مي‌خواهند، به همين دليل آن مسابقه برگزار نشد.

البته اين اتفاق در ديدار پتروشيمي و شانفيل نيز افتاد اما برابر آنها ايستادگي كردم كه مسابقه برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رييس فدراسيون بسكتبال درباره نبرد چهارم مهرام و الرياضي نيز به ايسنا گفت: اواخر مسابقه عملكرد نماينده ايران خوب نبود. مهرامي‌ها مي‌دانند توانايي بالاتري دارند.

اگر مسابقه سوم را به ياد بياوريم بازيكنان ايراني به طور كامل در بازي مسلط بودند و در انتها نيز به پيروزي رسيدند.

اين تسلط در نيمه نخست چهارمين مسابقه نيز وجود داشت اما لبناني‌ها با استفاده از بازيكنان آمريكايي خود توانستند در نيمه دوم به برتري برسند.

الرياضي سه بازيكن آمريكايي تبعه شده دارد و هميشه در تورنمنت‌هاي مختلف شركت مي‌كند اما ديديد كه مهرام با توجه به تمام امكاناتي كه دارد چگونه برابرش ايستادگي كرد. به نظر من مسابقه پنجم روز قهرماني مهرام خواهد بود.

مشحون در پايان اول ارديبهشت را تاريخ آمدن «مهمد بچيروويچ» عنوان كرد و گفت: سرمربي تيم ملي بسكتبال اول ارديبهشت به ايران خواهد آمد و كارش را آغاز مي‌كند. قرار است يك دستيار نيز همراه او باشد كه تيم‌هاي ملي جوانان و نوجوانان را زير نظر مي‌گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016