شنبه 26 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مظلومی: استقلال به دنبال زد و بند نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی پرگل تیمش برابر صبا گفت که به قهرمانی تیمش در لیگ امیدوار است.

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی پس از پایان دیدار تیمش برابر صبا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در نیمه نخست بازی بسیار زیبایی انجام دادیم. بازیکنان ما به خوبی تیم حریف را پرس کرده بودند و توانستیم در همان نیمه نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: طبیعی بود که در نیمه دوم صبا روی ما فشار بیاورد البته ما هم در این نیمه موقعیت روی ضد حمله داشتیم.

با این حال من بازیکنان تیمم را تحسین می کنم چرا که امروز نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قهرمان می شود یا خیر گفت: ما برای قهرمانی امیدواریم و تمام تلاشمان را می کنیم.

سرمربی استقلال درباره دیدار تیمش برابر الجزیره در لیگ قهرمانان گفت: ما در آسیا ناامید نیستیم و می توانیم از الجزیره هر سه امتیاز را بگیریم. تمرکز کرده ایم که در سه بازی باقی مانده شش، هفت امتیاز بگیریم و تیم اول از گروه صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسی برای سال بعد با او مذاکره کرده یا خیر گفت: خیر. کسی با من صحبتی نکرده. ما تمام تمرکزما ن را بر روی بازیهای باقی مانده گذاشته ایم و پس از پایان فصل می نشینیم و با مسوولان باشگاه صحبت می کنیم.

مظلومی درباره این که مسائل مالی چه قدر در نتایج استقلال تاثیر گذاشته گفت: صد در صد این مساله تاثیر گذار است. امیدوارم باشگاه و هیات مدیره به تعهدی که دارند عمل کنند. به هر حال هنوز پاداش قهرمانی در جام حذفی و همینطور بخش زیادی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی به آنها پرداخت نشده. البته فتح اله زاده در تلاش است تا قبل از بازی با الجزیره این مشکلات حل شود.

وی درباره تعویضهای خود در این بازی گفت: در نیمه دوم صبا فشار زیادی روی دروازه ما آورد و من برای کم کردن این فشار تعویضهای تهاجمی انجام دادم. جباری هم در این بازی تلاش خودش را کرد.

مظلومی درباره صحبتهایی که عبدالله ویسی روز قبل از بازی مبنی بر پیشنهاد رشوه 150 میلیون تومانی مطرح کرده بود، گفت: من شب قبل درباره این موضوع با ویسی صحبت کردم و گفتم که صحبت شما یک روز پیش از بازی ما حساسیت ایجاد می کند و ذهنها را به سمت دیگری می برد. البته او گفت منظور من به هیچ وجه استقلال نبوده چرا که من در حرفهای من اشاره کردم آن تیم را در زمینش بردیم.

وی تاکید کرد: استقلال هیچ وقت به دنبال زد و بند نبوده و همیشه سالم بازی کرده. امیدوارم در بازیهای بعد هم نتایج خوبی بگیریم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016