شنبه 2 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طالب‌لو: تلاش می‌کنم به بازی فردا برسم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان شاهین بوشهر می‌گوید که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به بازی فردا برابر استقلال برسد.

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مصدمیتش از ناحیه پا گفت:‌ روز گذشته در صحنه‌ای با یکی از بازیکنان تیم تک به تک شدم که این بازیکن به جای ضربه به توپ به مچ پایم ضربه زد. از شب گذشته تاکنون یخ‌درمانی کردم و امروز در تمرین فقط دور زمین راه رفتم. کمی درد دارم، اما تمام تلاشم را می‌کنم که به بازی فردا مقابل استقلال برسم اما اگر هم به این بازی نرسیدم دروازه‌بانان خوب دیگری هم داریم که قبلا خودشان را نشان داده‌اند.

این دروازه‌بان گفت: با استقلال وضعیت مشابه‌ای داریم. استقلالی‌ها می‌خواهند برنده باشند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند و یا حتی به صدر جدول برسند. ما هم می‌خواهیم برنده باشیم تا از انتهای جدول جدا شویم و با امیدواری بیشتری مسابقات بعدی را پیگیری کنیم. بازی سختی داریم و بارها گفتم استقلال همیشه بزرگ است.

وی درباره اینکه شاهینی‌ها با انگیزه انتقام جام حذفی مقابل استقلال قرار می‌گیرند، اظهار داشت: نیازی به انتقام‌ گرفتن نیست. عملکرد تیم شاهین در فینال جام حذفی مثبت بود و هرگاه مردم از کار ما راضی باشند، یعنی عملکردمان مثبت است. کسی بابت شکست در فینال جام حذفی از شاهین خرده نگرفت. ما مردانه و جانانه تلاش کردیم اما قسمت نبود به جام برسیم. این هم از جذابیت و خاصیت فوتبال است. اکنون هم کمترین خواسته ما ماندن در لیگ برتر است.

طالب‌لو‌ در پاسخ به این سؤال که چرا وضعیت شاهین این‌چنین شده تصریح کرد: اکنون موقع مناسبی برای گفتن اتفاقات و مسائلی که باعث شد، تیم به بیراهه برود، نیست. توقف چند هفته‌ای در نتیجه‌گیری داشتیم، اما اکنون به شرایطی رسیدیم که همه یکدل شده‌اند. به جرات می‌گویم بازیکنان شاهین از اول فصل یکدل بودند اما برای موفقیت یک تیم همدل بودن بازیکنان کافی نیست. یک تیم به تدارکات پشتیبانی بیشتری نیاز دارد. پتانسیل ما آنقدر خوب بود که به فینال جام حذفی رسیدیم اما هرچه جلوتر رفتیم به دلیل مشکلات ضربه خوردیم. اکنون بازیکنان فقط به فکر امتیاز گرفتن هستند و اینکه مردم بوشهر را خوشحال کنند.

این دروازه‌بان ادامه داد:‌ مسئولان باید زودتر به فکر این تیم می‌افتادند تا به این شرایط سخت نرسند، اما هنوز هم دیر نشده است. اگر در 4 بازی باقیمانده امتیاز بگیریم، هم می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم و هم اینکه به 10 تیم بالای جدول برسیم. هرچند که کار بسیار سختی داریم و فکر می‌کنم بهترین پاداش برای این بچه‌ها خوشحالی مردم باشد.

طالب‌لو در خصوص اینکه از باشگاه شاهین بوشهر شکایت کرده گفت: ‌اصلا بحث شکایت مطرح نیست و آنهایی که قصد داشتند بین بازیکنان و مردم شکاف ایجاد کند، به این مسئله دامن زدند و قصد داشتند اتحاد ما را به هم بزنند. آنها می‌خواستند از سادگی مردم بوشهر استفاده کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دروازه‌بان پیشین استقلال اضافه کرد: مسئله‌ای که به عنوان شکایت مطرح شد، کاملا با هماهنگی مدیرعامل باشگاه و برای نشان دادن به برخی دوستان که ما تاکنون آنها را ندیدیم و اظهارنظرهایی کرده بودند، صورت گرفت. این کار را انجام دادم تا به آنها بگویم حق با ما است. نمی‌خواستم به صورت رسانه‌ای جوابشان را بدهم چون آنها به جای عمل کردن به تعهداتشان چهره حق به جانب به خود گرفته بودند در حالی که باید به جای داشتن توقعات بیجا یکدل باشند و فقط به دنبال منافع شخصی‌شان نباشند. برخی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، اما به زودی دستشان رو می‌شود.

طالب‌لو در پایان به فارس گفت: چند روزی است که در شهر می‌شنوم چون ایرانجوان بوشهر در آستانه لیگ برتر شدن است می‌گویند اگر شاهین سقوط کرد، مهم نیست. این یک فکر بسیار غلط است. بوشهر پتانسیل داشتن دو تیم در لیگ برتر را دارد و چرا باید دو تیم رقیب مقابل هم چنین موضعی بگیرند؟ بهتر است که اکنون هواداران دو تیم از هم حمایت کنند و سپس برای فصل بعد به رقابت در لیگ برتر بپردازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016