چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فدراسيون جهاني واليبال پاسخ ايران را نمي‌دهد!

سرمربي تيم ملي واليبال ساحلي ايران گفت: متاسفانه تاكنون موفق به ثبت‌نام در تور جهاني نشده‌ايم و نمي‌دانم چرا فدراسيون جهاني پاسخ ما را نمي‌دهد!

حميد موحدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در حالي كه تيم ملي واليبال ساحلي ايران خود را براي رقابت‌هاي انتخابي المپيك آماده مي‌كند و كمتر از يك ماه و نيم ديگر بايد بخت خود را براي كسب سهميه بيازمايد، طبق برنامه از پيش تعريف شده در نظر داشتيم تا ساحلي بازان ايران را به رقابت‌هاي تور جهاني اعزام كنيم تا ضمن ارزيابي وضعيت رقبا بازي‌هاي مناسبي را براي آمادگي آن‌ها تدارك ببينيم.

وي افزود: متاسفانه نمي‌دانم كه چرا صفحه ورودي واليبال ساحلي ايران در سايت رسمي فدراسيون جهاني قفل شده است و اين ارگان بين‌المللي به مكاتبات ما پاسخ نمي‌دهد. به هر حال شركت در تور جهاني يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي فدراسيون ايران براي آمادگي تيم ملي ساحلي است و اميدوارم اين مشكل هر چه زودتر برطرف شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





حميد موحدي با اشاره به عملكرد ساحلي بازان ايران در تورهاي آسيايي تايلند و اندونزي يادآور شد: ما تقريبا بدون هيچ تمريني پا به اين مسابقات گذاشتيم، متاسفانه زمين مسابقات كشور تايلند بسيار نامناسب بود و موجب شد تا چند ورزشكار دچار مصدوميت شوند. آق محمد سلاق اميد تيم ايران نيز از ناحيه زانو دچار آسيب ديدگي شد و نتوانست در مسابقات تايلند در حد و اندازه‌هاي خود ظاهر شود. خوشبختانه دكتر ضيغمي فيزيوتراپ تيم خيلي زود موفق شد وي را تا حدودي مداوا كند و ما توانستيم در مسابقات اندونزي نيز حاضر شويم.

سرمربي تيم واليبال ساحلي تاكيد كرد: در رشته واليبال ساحلي بازيكن جايگزيني وجود ندارد و در صورت مصدوميت دو نفر اصلي كاري از دست كادر فني بر نمي‌آيد، اما خوشبختانه در مسابقات اندونزي با وجود اين كه تيم ايران به مقام سوم اكتفا كرد، موفق شديم تا ارزيابي خوبي از سطح توانايي حريفان آسيايي خود داشته باشيم و براي مسابقات انتخابي المپيك برنامه‌ريزي كنيم.

موحدي در پايان تاكيد كرد: روز شنبه پس از برگشت رييس فدراسيون واليبال از جلسه كنفدراسيون آسيا درباره برنامه‌هاي واليبال ساحلي با وي گفت و گو مي‌كنم. ما بايد از مدت زماني كه در اختيار داريم به بهترين شكل بهره‌برداري كنيم و به هر ترتيب سهميه المپيك را به دست آوريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016