شنبه 9 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هادی و اخلاقی جواز حضور در المپیك را كسب كردند

تهران -'پرویز هادی' و 'حبیب الله اخلاقی'با راهیابی به دیدار نهایی مسابقات كشتی گزینشی المپیك كه در چین برگزار می شود جواز حضور در بازی های المپیك 2012 لندن را كسب كردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون كشتی،پرویز هادی در وزن 120 كیلوگرم كشتی آزاد و حبیب‌اله اخلاقی در وزن 84 كیلوگرم كشتی فرنگی با حضور در دیدار نهایی رقابت‌های كشتی گزینشی چین سهمیه المپیك 2012 لندن را كسب كردند.

پرویز هادی كشتی‌گیر آزادكار وزن 120 كیلوگرم كشورمان كه در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، در دور دوم 'نوبویوشی آراكیدا' از ژاپن را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب كرد و در دور سوم 'فاسون بارو' از آلبانی را با نتیجه 6 بر صفر شكست داد.

نماینده وزن 120 كیلوگرم كشورمان برای حضور در دیدار پایانی به مصاف 'دانیل رارس چینتوان' از رومانی رفت و با نتیجه 5 بر 1 این كشتی‌گیر را شكست داد و ضمن حضور در دیدار فینال، سهمیه المپیك را كسب كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حبیب اله اخلاقی در وزن 84 كیلوگرم كشتی فرنگی نیز، در دور نخست 'لیونگ بك' از سوئد را با نتیجه 2 بر صفر شكست داد و در دومین كشتی خود 'تیگران ساهاكیان' از ارمنستان را با همین نتیجه مغلوب كرد.

اخلاقی در دور سوم 'ملونین نمونوی' از فرانسه را با نتیجه 2 بر صفر شكست داد و انتقام شكست مسابقات جهانی دانمارك را از این كشتی‌گیر گرفت.

كشتی گیر كشورمان در دیدار مرحله نیمه‌نهایی در سه تایم 'ولادمیر گوگیشیدزه' از گرجستان را شكست داد و با حضور در دیدار پایانی این وزن سهمیه المپیك 2012 لندن را نیز بدست آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016