شنبه 9 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: باورم نمي‌شود بازيكنان پرسپوليس وجدان و شرافت‌شان را بفروشند

محمد رويانيان مي‌گويد قبول نمي‌كند بازيكني به اين دليل كه احتمال مي‌دهد فصل بعد در تركيب تيمش نباشد، مسئوليت خود را به درستي انجام ندهد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مدير عامل باشگاه پرسپوليس پس از جلسه‌اي كه با بازيكنان اين تيم برگزار كرد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار كرد: بازيكنان امروز از نظر روحي ـ رواني ريكاوري كردند. شرايط براي ما بحراني نيست. يك بازي سخت و مهم پيش رو داريم. آماده بودم به بازيكنان بگويم كه بايد توانشان را روي اين بازي تمركز كنند، چرا كه پيروزي در اين بازي و موفق شدن در آسيا هواداران را خيلي خوشحال مي‌كند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا ناراحتي هواداران را به بازيكنان منتقل كرديد؟ گفت: بازيكنان خودشان حس مي‌كنند كه هواداران ناراحتند، اما آن‌ها نياز به حمايت دارند و عادلانه نيست كه در اين شرايط بازيكنان را تحت فشار گذاشت.

رويانيان درباره انتقادهايي كه از عملكرد ميثاق معمارزاده در بازي مقابل تراكتورسازي مي‌شود، گفت: متاسفانه بعضي‌ها بيش از حد شلوغش كرده‌اند. اساسا اين كه يك بازيكن پس از شكست تحت فشار قرار گيرد، ناعادلانه است. امروز در جلسه‌اي كه با بازيكنان داشتم، اول از همه اسم معمارزاده را بردم و بعد از اين هم مي‌‌خواهم با او صحبت كنم و به او روحيه دهم. به نظر مي‌رسد كه ميثاق آن حرف‌ها را نزده و كمي تند نوشته‌اند.

وي افزود: من خيلي متاسفم كه ما تمام تلاشمان را كرديم، اما نتيجه‌اي كه مي‌خواستيم را در ليگ نگرفتيم. اگر خدا بخواهد و هواداران اين فرصت را به ما بدهند، فصل بعد پرسپوليس را طوري درست مي‌‌كنيم كه همه اين مشكلات حل شود.

رويانيان با درخواست از هواداران براي حضور پر تعداد در بازي مقابل الهلال عربستان گفت: از هواداران مي‌‌خواهم در اين بازي همه بازيكنان را تشويق كنند، به ويژه ميثاق معمارزاده را چرا كه او هم فرزند اين كشور است و بايد از او حمايت كنيم. اگر در بازي مقابل تراكتورسازي، پرسپوليس شكست خورد، همه ما شكست خورده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





مدير عامل پرسپوليس با بيان اين كه قبول دارد كه انگيزه بازيكنان پرسپوليس در ليگ بسيار كم شده، گفت: متاسفانه اين موضوع در تيم وجود دارد و اشتباه هم هست. اگر يك مسئول تا آخرين لحظه‌اي كه در سمت خود است، مسئوليتش را به درستي انجام دهد، به او مي‌گويند فردي با وجدان است. همچنين اگر يك نگهبان به هواي اين كه نگهبان بعدي بايد سر پست بيايد، كار خود را رها كند، خيانت كرده است. اصلا فرض را بر اين مي‌گذاريم كه نگهبان دوم را ربوده‌اند، ممكن است نگهباني كه پستش را ترك مي‌كند، امنيت يك مملكت را زير سوال برده باشد. همين طور براي يك خلبان، اگر بداند كه تا آخر امروز مسئوليتش تمام مي‌شود و در آخرين ساعات امشب بايد يك هواپيما را به مقصد برساند، آيا درست است كه بگويد مسئوليتم در حال تمام شدن است و من اين مسافران را نمي‌برم؟

وي افزود: اينجا هم همين است. مگر مي‌شود بازيكني كه فكر مي‌كند ممكن است فصل بعد در تيمش نباشد، وجدان خود را كنار بگذارد و براي تيمش تلاش نكند. اين يك بي‌انصافي بزرگ است. من باورم نمي‌شود كه فردي اين طور باشد‌ كه وجدان و شرافت خود را بفروشد.

محمد رويانيان در ادامه درباره اين موضوع كه شايعه شده برخي از جريان‌ها مي‌‌خواهند عليه دنيزلي كاري كنند كه او فصل بعد در پرسپوليس نباشد، گفت: ما با دنيزلي تا پايان فصل بعد قرارداد داريم و نمي‌توانيم بگوييم كه در پرسپوليس نباشد. به هر حال پيشكسوتان دلشان براي تيم مي‌سوزد، اما من كه هميشه به آن‌ها گفته‌ام بياييد و به ما كمك كنيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016