شنبه 13 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی روش: ازبكستان بدون آن ۵ بازيكن هم قدرتمند است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار برابر ازبکستان می‌گوید دوست دارد ایران و ازبکستان از این گروه به جام جهانی صعود کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از تاشکند، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تيم ملي فوتبال ایران برابر ازبکستان گفت: فارغ از هرنتیجه ای که در بازی فردا (يكشنبه) به دست بیاید دوست دارم ایران وازبکستان به جام جهانی صعودکنند.

نشست خبري ديدار ايران - ازبكستان- عكس از مهدي زارع

او در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما تجربه مربیگری در تیم‌های بزرگ دنیا را دارید اما در آسیا مربیگری نکرده‌اید، اكنون نظرتان درباره فوتبال آسیا چیست؟ گفت: این تجربه سوم كاري من در آسیاست. من در ژاپن و امارات هم کار کرده‌ام اما قطعا تفاوت زیادی بین فوتبال آسیا و اروپا وجود دارد كه بیشتر درباره مسائل تخصصی است اما یک چیزی در همه جای دنیا وجود دارد اين است كه همه در فوتبال به دنبال برد هستند چه در برزیل چه در ایران. این چیزی است که همه می‌خواهند.

کی‌روش درباره محرومیت 5 بازیکن ازبکستان در بازی فردا هم گفت: مساله محرومیت 5 بازیکن ازبکستان را زیاد دنبال نمی‌کنیم و اهمیت نمی‌دهیم. تنها دو بازیکن این تیم قبلا ثابت بوده‌اند و غیبت این 5 بازیکن زیاد مهم نیست و در شروع تاثیری در بازی نخواهد گذاشت. همکار من در تیم ملی ازبکستان سردرگم شده است چون این تیم بدون این 5 بازیکن ژاپن را در خانه شکست داده است. ازبکستان توانست بدون این بازیکنان ژاپن را شکست دهد.

نشست خبري ديدار ايران - ازبكستان- عكس از مهدي زارع

این پاسخ کی‌روش با تشویق خبرنگاران پرتعداد ازبکستانی همراه شد.

خبرنگاری با اشاره به محرومیت 5بازیکن ازبکستان درباره محرومان و مصدومان احتمالی ایران پرسید و ادامه داد آیا در اردوی ترکیه و ازبکستان با مشکلی روبه‌رو شدید که کی‌روش در پاسخش گفت: این بازی بین دو تیم برگزار می‌شود و نه بین بازیکنان. همانطور که نکونام گفت تیم‌ها با هم بازی می‌کنند و نه بازیکنان اما درباره ایران باید بگویم که ما اردوی خوبی برگزار کردیم. بازیکنان با هم هماهنگند و آماده این بازی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کی‌روش در پاسخ به این سوال که ما شنیدیم شما از انتشار فهرست تیم ملی در سایت فدراسیون ازبکستان ناراحت شدید، گفت: در درجه اول باید بگویم که من 33 سال است در فوتبالم و می‌خواهم دوستانه تجربه‌ام را بگویم. مسائلی که در مطبوعات می‌شنوید همه‌اش را باور نکنید.

مساله دوم این است که در فوتبال نباید ناراحت شد به خاطر اینکه در قرارداد من بندی درباره ناراحتی نیامده است. در نهایت می‌خواستم بگویم خوشحالیم که اینجا هستیم و با ازبکستان بازی خواهیم داشت.

بدون توجه به نتیجه‌ای که در این بازی به دست خواهد آمد من دوست دارم ایران و ازبکستان به جام جهانی صعود کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016