جمعه 12 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم فوتبال پيکان به ليگ برتر راه یافت

تيم فوتبال پيکان با برتری يک بر صفر مقابل فجر سپاسی در مرحله پلی آف به عنوان شانزدهمين تيم جواز حضور در فصل بعد رقابت های ليگ برتر را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، تيم‌های پيکان تهران و فجرسپاسی شيراز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پنجشنبه ديدار برگشت مرحله پلی‌آف ليگ برتر را به قضاوت يدالله جهانبازی و در حضور ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه شهر قدس برگزار کردند که در پايان تيم پيکان تهران با يک گل برابر حريف خود پيروز شد و به رقابت های ليگ برتر صعود کرد. تنها گل اين مسابقه را سعيد حلافی در دقيقه ۷۱ به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در نيمه نخست دو تيم بازی نسبتا برابری را ارايه کردند که البته تيم فجرسپاسی دو بار تا آستانه گلزنی پيش رفت که معدنچی و رمضان‌نژاد در دقايق ۱۵ و ۲۱ اين فرصت‌ها را از دست دادند تا در نيمه نخست گلی از خط دروازه‌ها عبور نکند.

با شروع نيمه دوم شرايط بازی کاملا تغيير کرد و اين تيم پيکان بود که برتر از حريف ظاهر شد و بارها خط دفاعی تيم فجرسپاسی را تحت فشار قرار داد. در دقيقه ۷۱ بازی بود که سعيد حلافی از موقعيت ايجاد شده استفاده کرد و دروازه تيم فجر را باز کرد.

بعد از اين گل شاگردان ياوری که سقوط از ليگ برتر را باور نداشتند با بازی احساسی به سمت دروازه حريف حمله ور شدند اما در دقيقه ۸۱ اين تيم پيکان بود که در يک ضد حمله تا آستانه گل دوم هم پيش رفت ولی کريمی ضربه خود را به بالای دروازه حريف زد.

پس از اين صحنه همچنان بازيکنان تيم فجرسپاسی توپ را از هر نقطه زمين به درون محوطه جريمه پيکان ارسال می‌کردند اما حملات احساسی آنها نتيجه نداد تا شاگردان ياوری ناباورانه وداع تلخی با ليگ برتر داشته باشند.

بدين ترتيب تيم پيکان به عنوان شانزدهمين تيم در چهاردهمين دوره رقابتهای ليگ برتر فوتبال حضور خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016