شنبه 13 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نکونام: ۳ امتیاز بازی با ازبکستان را به هر قیمتی می‌خواهیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: سه امتیاز بازی با ازبکستان را به هر قیمتی می‌خواهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی ازبکستان و ایران گفت: با توجه به شناخت خوبی که از ازبکستان داریم برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم خواهیم رفت. خیلی خوشحال می‌شوم از اینکه فردا بتوانیم یک بازی خیلی خوب را انجام دهیم و نتیجه بگیریم. ما تمرینات بسیار خوبی را در ترکیه داشتیم و با آمادگی کامل آمده‌ایم وسه امتیاز این بازی را می‌خواهیم.

جواد نکونام ادامه داد: البته من چندین بار با تیم ملی ازبکستان بازی کرده‌ام و می‌دانم که بازی سختی پیش رو داریم. با این حال برای این دیدار برنامه ریزی کرده ایم و آمده‌ایم که به پیروزی برسیم و بتوانیم با کسب پیروزی در این دیدار گام محکم و بلندی برای رسیدن به جام جهانی برداریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نکونام در پاسخ به سوال یک خبرنگار ازبکستانی که خواسته بود تا با توجه به شناخت کافی ازبکستان چند بازیکن این تیم را نام ببرد گفت: ما یک به یک یا دو به دو که نمی‌خواهیم بازی کنیم.

ما یازده نفره با هم بازی می‌کنیم. تیم ازبکستان با یازده نفر بازی می‌کند و ما راجع به این تیم برنامه ریزی کرده‌ایم نه بازیکن خاصی.

ایران بازیکنان باتجربه و خوبی دارد و کار تیم ازبکستان حتی در خانه‌اش هم سخت است. ما هدفمان این است که بتوانیم در اولین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به پیروزی مهم برسیم و راه صعودمان به جام جهانی را هموار کنیم.ما سه امتیاز این بازی را به هر قیمتی می خواهیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016