پنجشنبه 25 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دومين شكست متوالي هلند، اين بار مقابل آلمان در یورو ۲۰۱۲

آلمان با برتري مقابل هلند به دومين پيروزي خود در يورو 2012 دست يافت تا هلندي‌ها نيز دومين شكست متوالي خود را در اين رقابت‌ها تجربه كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دو تيم آلمان و هلند در دومين ديدار خود در گروه B رقابت‌هاي يورو 2012 به مصاف يكديگر رفتند كه حاصل تلاش دو تيم، پيروزي 2 بر يك آلمان در پايان مسابقه بود.

در دقيقه 11، شوت محكم فان پرسي از كنار دروازه آلمان راهي اوت شد. دو دقيقه بعد، مسوت اوزيل پس از برخورد با متايسن درون محوطه جريمه هلند سرنگون شد اما داور سوئدي اعتقادي به پنالتي نداشت.

پس از آن، هلندي‌ها چند بار درون محوطه جريمه آلمان صاحب توپ شدند اما در زدن ضربات نهايي ناموفق بودند. در دقيقه 24، ماريو گومس روي پاس عمقي شوانشتايگر در موقعيت تك به تك با دروازه‌بان هلند قرار گرفت و موفق شد گل اول مسابقه را به ثمر برساند.

در دقيقه 32، بازيكنان آلمان فراري را از سمت راست طرح‌ريزي كردند ولي پاس عرضي آن‌ها قبل از اينكه به گومس برسد، توسط خط دفاعي هلند دور شد. در دقيقه 37، آلماني‌ها صاحب يك ضربه ايستگاهي شدند و استكلنبرگ با واكنش خوب خود مانع گلزني بادشتوبر از روي ضربه سر شد.

يك دقيقه بعد، شوانشتايگر با يك پاس خوب، گومس را درون محوطه جريمه هلند صاحب توپ كرد و اين بازيكن موفق شد با يك ضربه محكم گل تيم دوم آلمان نيز را وارد دروازه نارنجي‌پوشان هلند كند تا اين بازي در نيمه نخست با برتري 2 بر صفر آلمان به پايان برسد.

در نيمه دوم، هلند براي جبران نتيجه به ميدان آمده بود و آلمان هم بهترين دفاع را در حمله مي‌ديد. در دقيقه 52، ماريو گومس چيزي نمانده بود كه هت تريك كرده و اختلاف را به سه گل برساند. شوت محكم اين بازيكن را استكلنبرگ دفع كرد و در ادامه خود گومس ضربه ديگري به توپ زد اما باز هم دروازه‌بان هلند ناجي دروازه شد و توپ را به كرنر فرستاد.

صحنه گل اول ماريو گومس به هلند

در دقيقه 56، شوت محكم آرين روبن از بالاي دروازه آلمان به بيرون رفت. دو دقيقه بعد، روبن با يك پاس عرضي فان پرسي را در موقعيت مناسبي صاحب توپ كرد اما نوير ضربه مهاجم هلند را دفع كرد.

در دقيقه 73، هلند موفق شد يكي از گل‌هاي خورده را جبران كند. روبين فان پرسي پشت محوطه جريمه آلمان صاحب توپ شد و پس از چند گام حركت با توپ، شوت محكمي را روانه دروازه حريف كرد. شيرجه بلند نوير نيز راه به جايي نبرد و توپ وارد دروازه ژرمن‌ها شد تا اختلاف به حداقل رسيده و اميدواري هلندي‌ها براي فرار از شكست افزايش يابد.

پس از اين گل، بازيكنان هلند حملات بي‌اماني‌ را روي دروازه آلمان ترتيب دادند اما دفاع منظم ژرمن‌ها و كم‌دقتي مهاجان هلند باعث شد كه موقعيت‌ها يكي پس از ديگري از دست برود و آلمان در پايان 90 دقيقه با نتيجه 2 بر يك پيروز شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





پيش از اين مسابقه نيز، پرتغال موفق شده با نتيجه 3 بر2 از سد دانمارك بگذرد. به اين ترتيب، آلمان با شش امتياز در صدر جدول گروه B قرار گرفت، پرتغال و دانمارك هر دو با سه امتياز در رده‌هاي بعدي هستند و هلند هم بدون امتياز قعرنشين گروه B است. بازي‌هاي آخر اين گروه روز يك‌شنبه برگزار مي‌شود كه بر اساس آن‌ها، آلمان مقابل دانمارك قرار مي‌گيرد و دو تيم هلند و پرتغال به مصاف يكديگر خواهند رفت.

محل برگزاري مسابقه: ورزشگاه متاليست خاركيف اوكراين

هوا: صاف، 29 درجه سانتي‌گراد، رطوبت 61 درصد

داور: يوناس اريكسون (سوئد)

تركيب دو تيم:

هلند: استكلنبرگ، فان در ويل، هايتينگا، متايسن، ويلمس، فان بومل (فان در فارت 46)، دي يانگ، اسنايدر، روبن (كيوت 83)، فان پرسي، آفلاي (هانتلار 46)

آلمان: نوير، هوملس، بادشتوبر، لام، بواتنگ، خديرا، شوانشتايگر، اوزيل (كروس 81)، مولر(بندنر 90+2)، پودولسكي، گومس (كلوزه 72)

مالكيت توپ: هلند 52 درصد - آلمان 48 درصد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016