سه شنبه 23 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴: توقف مايوس کننده ايران مقابل قطر، ناکامی ۱۰۰ هزار نفره

خبرگزاری فارس: تيم ملی فوتبال ايران در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر مقابل قطر متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ديدار تيم های ايران و قطر در مرحله دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی برزيل از ساعت ۲۰ در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با تساوی بدون گل پايان يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم ملی بازی را مسلط بر توپ و ميدان شروع کرد و چندين حمله روی دروازه قطر انجام داد اما دقايقی بعد تيم قطر از لاک دفاعی بيرون آمد و به سمت دروازه ايران حرکت کرده و خطراتی را هم ايجاد کرد.

دقيقه ۳۰ بازی تيم ملی بار ديگر جان تازه ای گرفت و حتی ضربه نکونام به تيرک دروازه برخورد کرد اما بلافاصله ايران صاحب موقعيت ديگری شد اما با بدشانسی اين موقعيت ها از دست رفت. دقيقه ۳۵ بازيکنان قطر حمله خطرناکی انجام داد که رحمتی به خوبی اين توپ را دفع کرد.

تيم ملی در نيمه دوم بازی هجومی تری به نمايش گذاشت اما بازی بسته قطری ها کار را برای مهاجمان تيم ملی سخت کرده بود و حتی اعتراض تماشاگران را هم در پی داشت.

حملات تيم ملی ادامه داشت اما تاکتيک ايران برای باز کردن دروازه قطر مثمر ثمر واقع نشد. تيم ملی که در بازی با ازبکستان هم نمايش جالبی نداشت و توقع می رفت امروز مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر خودی بهتر ظاهر شود و نتيجه بهتری بگيرد بازی نااميد کننده ای نشان داد و بدون گل متوقف شد. ايران در دو بازی مرحله قبل نيز دو بار برابر قطر متوقف شده بود.

تيم ملی که در بازی اول خود در اين مرحله ازبکستان را يک بر صفر شکست داده بود با اين تساوی ۴ امتيازی شد. قطر که در دو بازی قبل خود مقابل تيم های لبنان و کره جنوبی ۳ امتياز کسب کرده بود با اين تساوی ۴ امتيازی شد. در اين گروه کره با ۶ امتياز اول است و ايران با ۴ امتياز در جايگاه دوم قرار دارد.

داور استراليايی بازی به ابراهيم ماجد و سزار از قطر و تيموريان و کريمی از ايران کارت زرد نشان داد.

ترکيب تيم ملی ايران:
مهدی رحمتی، خسرو حيدری، سيد جلال حسينی، مهرداد پولادی، هادی عقيلی، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، حسين ماهينی(۵۳- اشکان دژاگه)، احسان حاج صفی(۴۶- محمدرضا خلعتبری)، علی کريمی و کريم انصاری فرد(۹۰- مازيار زارع)

سرمربی: کارلوس کی‌روش


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016