شنبه 27 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هلند - پرتغال؛ نارنجی پوشان به دنبال صعود

نارنجی پوشان هلند هنوز هم شانس صعود از گروه دوم را دارند اما برای این كار باید با اختلاف حداقل دو گل پرتغال را ببرند و امیدوار باشند كه دانمارك از آلمان ببازد.

'برت فان مارویك' سرمربی هلند برای این بازی هیچ نگرانی از مصدومیت بازیكنان ندارد اما برای برد شاید تركیب تهاجمی تری را انتخاب كند.

بدین ترتیب ممكن است 'كلاس یان هونته لار' در خط حمله در كنار 'روبین فان پرسی' و 'ابراهیم آفلای' قرار بگیرد.

ممكن است 'درك كیوت' نیز به خصوص بعد از واكنشی كه نسبت به نیمكت نشینی در جریان شكست 2 بر 1 از آلمان از خود نشان داد، از ابتدا به جای 'آرین روبن' وارد زمین شود.

از سوی دیگر ''پائولو بنتو' سرمربی پرتغال تیمی كاملا آماده را در بازی یكشنبه شب ورزشگاه متالیست شهر خاركیف به میدان خواهد فرستاد.

این مربی 42 ساله، با توجه به حضور 'هلدر پوستیگا' در نوك حمله و 'هوگو آلمیدا' و 'نلسون الیویه را' پشت سر او، احتمالا همان تیمی را وارد زمین خواهد كرد كه چهارشنبه گذشته دانمارك را 3 بر 2 شكست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دو تیم پیش از این ده بار به مصاف هم رفته اند كه حاصل آن شش برد، سه تساوی و یك باخت برای پرتغال بوده است. تنها شكست آنها مربوط به مقدماتی جام ملت های اروپا در اكتبر 1991 است.

پرتغال در صورت پیروزی در این بازی به یك چهارم صعود می كند مگر اینكه دانمارك در مقابل آلمان 3 بر 2 پیروز شود یا نتیجه ای بالاتر اما با اختلاف یك گل كسب كند. ولی اگر دانمارك نبرد، پرتغال با یك تساوی هم صعود خواهد كرد. پرتغال در صورتی كه با اختلاف یك گل ببازد و دانمارك شكست بخورد هم صعود می كند.

'فابیو كونترائو'، 'كریستیانو رونالدو'، 'رائول میرلس' و پوستیگا در صورت دریافت كارت زرد در بازی با هلند، مسابقه بعدی پرتغال را از دست خواهند داد.

هلند در 9 بازی قبلی خود فقط سه بار برنده بوده است. این تیم در مسابقات جام ملت های اروپا تا كنون دو بار در مرحله گروهی نباخته است.

شاگردان برت فان مارویك برای صعود باید پرتغال را با اختلاف دو گل شكست بدهند و امیدوار باشند دانمارك از آلمان شكست بخورد.

'مارك فان بومل'، 'ویلمز' و 'دی یونگ' یك كارته های هلند هستند و در صورتی كه كارت زرد بگیرند، از بازی بعدی محروم خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016