چهارشنبه 31 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
18 مهر» گلف و راگبي المپيکي شدند، ایلنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رسولی نژاد: آینده خوبی را برای گلف در ایران پیش بینی می كنم

تهران- معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در بازدید از فدراسیون گلف با اشاره به استعدادهای خوب و قابل توجه در بین ورزشكاران گلف گفت: آینده خوبی را برای این رشته در ایران پیش بینی می كنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، احمد رسولی نژاد روز سه شنبه ضمن حضور در محل فدراسیون و بازدید از زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب اظهار داشت: این تصور كه این رشته ورزشی تنها متعلق به قشر خاصی است باید در اذهان تغییر یابد و می بایست در راستای همگانی كردن گلف همانند برخی از كشورهای شرق و جنوب شرق آسیا امكاناتی به وجود آید كه جمعیت بیشتری به سوی این رشته جذاب و پر نشاط سوق داده شود.

وی افزود: گلف ورزش مفرح و شادابی است كه با حمایت و سرمایه گذاری بیشتر می توان بیش از گذشته آن را در میان اقشار مختلف و علاقه مندان به این رشته ورزشی توسعه و گسترش داد.

معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانها افزود: یكی از بهترین كارها در راستای توسعه و پیشرفت گلف در ایران ورود بخش خصوصی است و وزارت ورزش و جوانان نیز با توسعه فضاهای ورزشی مناسب مربوط به این رشته ورزشی از این اقدام حمایت خواهد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رسولی نژاد با اشاره به حضور استعدادهای قابل توجه در گلف خاطر نشان ساخت: شخصا استعدادهای خوب و قابل توجهی در بین ورزشكاران گلف باز می بینم و آینده خوبی را برای گلف در ایران پیش بینی می كنم.

رسولی نژاد در پایان خاطرنشان كرد: باید سرمایه گذاری ویژه ای در گلف انجام شود و حركت و روش خوبی كه فدراسیون در جهت ورود و ترغیب بخش خصوصی آغاز كرده باید مورد حمایت قرار گیرد تا شاهد استقبال و حضور ورزشكاران در گلف باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016