چهارشنبه 31 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طلایی: هزینه‌های میلیاردی فوتبال کشتی‌گیران را بی‌انگیزه کرده است

البته نباید انتقاد چندانی به نحوه برخورد مسئولین ورزش داشت چراکه تقریبا هیچ‌یک از آنها فشاری که یک کشتی‌گیر درحین رقابت با حریف خود متحمل می‌شود را هیچ‌گاه تحمل نکرده‌اند.

ایلنا: مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با تاکید بر نیاز ورزشکاران به توجه بیشتر از سوی مسئولان گفت: متاسفانه هزینه‌های میلیاردی فوتبال بسیاری از کشتی‌گیران را در آستانه المپیک ناراحت و بی‌انگیزه کرده است.

محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت ملی پوشان کشتی آزاد در فاصله کمتر از ۴۰روز به المپیک لندن اظهار کرد: خوشبختانه حرکت ما همواره رو به جلو بوده و تمرینات در فضای کاملا آرام و مناسبی انجام می‌شود. ما به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی کارهایی که باید انجام می‌شده را انجام داده‌ایم و برای موفقیت در المپیک همه چیز را به خدا واگذار کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی کشتی آزاد تا پیش از رویداد المپیک در مسابقه برون‌مرزی دیگری حضور پیدا خواهد کرد، گفت: ما تمرینات تیم ملی را براساس روالی که از پیش تعیین شده ادامه می‌دهیم و در فاصله یک ماه به المپیک تصمیم می‌گیریم ملی‌پوشان در رویداد برون‌مرزی شرکت کنند یا نه. خوشبختانه کادرفنی تیم ملی، هم برای حضور در یک رقابت برون مرزی برنامه ریزی لازم را دارد و هم اینکه در صورت عدم حضور در این برنامه تمرینی مناسبی را تدارک دیده است.

عضو کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در ادامه با تاکید براینکه ملی پوشان کشتی بیش از هر روزی، امروز نیاز به رسیدگی و توجه از جانب مسئولان دارند، گفت: متاسفانه فضایی که امروز به لحاظ روانی بر کشتی‌گیران حکم فرماست اصلا درشان یک ملی پوش المپیکی نیست. این روز‌ها در شرایطی که ورزش ما حساسترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد نگاه تبعیض آلود مسئولان ارشد ورزش بر ورزشکاران رشته‌های مختلف علی الخصوص فوتبال فضای یاس آلودی را بر روان کشتی گیران حکم فرما کرده است.

وی ادامه داد: البته نباید انتقاد چندانی به نحوه برخورد مسئولین ورزش داشت چراکه تقریبا هیچ یک از آنها فشاری که یک کشتی گیر درحین رقابت با حریف خود متحمل می‌شود را هیچ‌گاه تحمل نکرده‌اند. متاسفانه گویا رسم شده همه قول و وعده‌ها در ورزش ما فقط در ظاهر باشد و مسئولین ارشد ورزش بر اساس یک رسم گذشته در روزهای منتهی به المپیک به جمع ورزشکاران بیایند و قول هر گونه کمک و مساعدت را به آن‌ها بدهند و البته بعد از المپیک همه چیز را به فراموشی و امید خدا‌‌ رها کنند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه ملی پوشان کشتی بسیار از تبعیض‌های موجود در ورزش ناراحت هستند، گفت: آن‌ها نه فقط نیازمند حمایت مالی بلکه به لحاظ روانی هم باید مورد توجه قرار گیرند. یک ورزشکار در روی تشک با جانش بازی می‌کند ولی مسئولین انگار نه انگار. آنها حتی حاضر نشدند پاداش‌ دو سال پیش کشتی گیران ما را به قیمت روز حساب کنند و گویا بر سر نحوه پرداخت پاداش آنها چانه‌زنی می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به این سوال که کادر فنی تیم ملی برای ایجاد تغییر در فضای کنونی چه تدابیری مدنظر قرار داده، اظهار کرد: به هر حال کادر فنی فقط مسئول امور فنی است. ما نباید به دنبال رفع همه مشکلات ورزشکاران باشیم و تنها کاری که از دستمان برمی‌آید هم دردی با ورزشکاران است.

طلایی همچنین با تاکید براینکه مسئولین در فاصله زمان باقی مانده تا المپیک باید قدم برداشته و به ورزشکاران همه جوره نزدیک شوند، گفت: جای تاسف است قهرمانان کشتی جهان چند روز پیش در شرایطی مورد تحلیل قرار گرفتند که به هر یک از آن‌ها دو یا ۴ میلیون تومان اختصاص داده شد. متاسفانه در همین مراسم هم مسئولین در فضایی کاملا مجزایی از ورزشکاران قرار گرفته بودند و گویا آن‌ها برای چیز دیگری به آنجا آمده بودند در حالی که همه کشتی گیران انتظار داشتند با آن‌ها درشان خودشان برخورد شود.

وی در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه با توجه به شرایط حاکم بر کشتی گیران چه انتظاری از این رشته در المپیک دارید گفت: من فکر می‌کنم هرآنچه که ما در کادر فنی باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم و امیدوارم که تجربه تلخی در المپیک لندن را شاهد نباشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016