پنجشنبه 22 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غیاثی خطاب به داوران: شجاعت این نیست که کارت های زرد و قرمز خود را به رخ بکشید!

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال از داوران خواست عدل و انصاف را رعایت کنند و گفت: شجاعت این نیست که کارت های زرد و قرمز خود را به رخ این و آن بکشید.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا غیاثی عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران لیگ برتری با بیان این مطلب افزود: فکر می کنم در دوره یازدهم لیگ برتر به نسبت گذشته قدم های مثبتی با حضور داوران جوان در داوری کشور برداشته شد.

وی ضمن یادآوری اینکه در هفته های پایانی لیگ 12 داور جوان شامل 4 داور و 8 کمک داور مسابقات لیگ برتر را قضاوت کردند، افزود: علاوه بر جوانگرایی، اینکه کمیته داوران خود منتقد داوران بود و با بررسی عملکرد داوران نقاط ضعفشان را به آنها گوشزد می کرد، از دیگر نقاط مثبت این کمیته به شمار می رفت.

وی همچنین نظارت ویژه به عملکرد داوران را از دیگر نکات مثبت کمیته داوران عنوان کرد و گفت: امسال هم کمیته داوران فصل گذشته به علاوه گروهی از داوران جوان استفاده خواهد کرد در این راه با استفاده از دوره های آموزشی و سایر کمک آموزشی بررسی و نظارت در مسابقات و... در جهت پیشرفت داوری قدم هایی خواهیم برداشت.

غیاثی کمبود مدرس داوری را از دیگر مشکلات داوری کشور خواند و گفت: باید کمیته داوران با بهره‌گیری از مدرسان داوری در جهت افزایش تعداد داوران زبده و ناظران داوری اقدام کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال آموزش و نظارت را دو رکن اساسی در توسعه داوری خواند و همچنین در جمع داوران گفت: ما آقای اصفهانیان را دوست داشته و داریم. من و دیگر اعضای کمیته داوران 20 روز است که آقای اصفهانیان را ندیده بودیم چرا که ایشان در تهران نبودند، بعد چطور می شود آقای عسگری با آقای اصفهانیان درگیر شده باشد؟! بعد که این موضوع تکذیب می شود، می گویند یک نفری که من باشم بزرگتری کرد و آنها را آشتی داده است.

غیاثی از داوران خواست که قدر خود را بدانند و گفت: اگر شما قدر خود را بدانید کسی نمی تواند بگوید بالای چشمتان ابرو، اما اگر قدر خود را ندانید قطعا دچار مشکل خواهید شد.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال شجاعت در کار داوری را به اجرای عدل و انصاف خواند و گفت: شجاعت این نیست که کارت های زرد و قرمز خود را به رخ این و آن بکشی. متاسفانه در فصل گذشته برخی از باشگاه ها شکایت کردند که تعدادی از داوران در صحبت های خود رعایت کسوت و احترام طرف مقابل را نمی کنند.

وی همچنین خطاب به داوران تاکید کرد: اینها بعد از خدا و تلاش هایی که انجام می دهند چشم به عدل شما داوران دارند و اگر شما عدل و انصاف را رعایت کنید به هیچ عنوان به مشکل برنخواهید خورد.

رضا غیاثی در خاتمه تصریح کرد: آقای نبی و دیگر مسئولان فدراسیون فدراسیون قول دادند با همراهی کمیته انضباطی کمک کنند که فوتبال پاک و پاکیزه باشد و شرایط به مراتب بهتر از گذشته پیدا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016