پنجشنبه 22 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قهرمان مچ اندازي آسيا: كمربند قهرماني‌ام را به رييس جمهور اهدا مي‌كنم

قهرمان قهرمانان مچ اندازي آسيا از اهداي كمربند قهرماني‌اش به رييس جمهور خبر داد و گفت: قول مي‌دهم در مسابقات جهاني نيز با دستان پرقدرت خود تمام حريفان را شكست دهم و مدال آن رقابت‌ها را به رهبر معظم انقلاب اسلامي تقديم كنم.

مهدي عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره مسابقات آسيايي، اظهار داشت: در اين مسابقات كه به ميزباني كشور ايران برگزار شد، موفق شدم نفر اول جوانان جهان در وزن 90 كيلوگرم از كشور ازبكستان و نفر سوم وزن 110 كيلوگرم جهان از قرقيزستان شكست دهم. همچنين در فينال رقابت‌ها نيز توانستم قهرمان كشور قزاقستان را به زانو در آورم و مقام قهرمان قهرمانان آسيا و كمربند بهترين مچ انداز آسيا را از آن خود كنم.

عبدالوند در ادامه از اهداي كمربند قهرماني‌اش به رييس جمهور خبر داد و بيان كرد: به پاس مقاومت و ايستادگي كه رييس جمهور و رهبر كشورمان در برابر تحريم‌ها از خودشان دادند، تصميم دارم كمربند قهرماني آسيا را به رييس جمهور اهدا كنم.

وي افزود: همچنين اميدوارم در مسابقات جهاني نيز بتوانم مدالي كسب كنم كه در اين صورت آن مدال را نيز تقديم رهبر معظم انقلاب خواهم كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قهرمان مچ اندازي آسيا با اشاره به اين كه براي اولين بار در مسابقات جهاني شركت مي‌كند، گفت: در بيستم شهريور ماه، مسابقات جهاني برزيل را پيش رو دارم و تمريناتم به طور منظم زير نظر مربي‌ام كه برادرم است پيگيري مي‌كنم.

وي ادامه داد: اميدوارم فدراسيون حمايت بيشتري كند تا در اين مسابقات پر قدرت ظاهر شوم و قول مي‌دهم در مسابقات جهاني، قهرمانان دنيا را شكست دهم تا بتوانيم سكوي اول تا سوم را از آن ايران كنم.

عبدالوند در پايان اظهار داشت: با توجه به اين كه اين رشته در دنيا شناخته شده است و در المپيك بعدي نيز حضور خواهد داشت، از اين رشته ورزشي حمايت چنداني نمي‌شود و از وزير ورزش و جوانان و رييس فدراسيون و مسئولان ورزشي تقاضا دارم مردم را با اين رشته آشنا كنند. چرا كه مچ اندازي يك رشته پهلواني است و مخاطبان زيادي دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016