شنبه 31 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت ورزش و كميته المپيك مدال‌هاي ايران را پيش‌بيني كردند

بر اساس پيش‌بيني وزارت ورزش و جوانان،‌ كاروان ورزشي ايران در بازي‌هاي المپيك لندن مي‌تواند سه تا هشت مدال كسب كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بر اساس روال مرسوم قبل از بازي‌هاي المپيك، متوليان ورزش به طور جداگانه تعداد كسب مدال‌هاي بازي‌هاي المپيك توسط ورزشكاران كشورمان را پيش‌بيني مي‌كنند.

بر اين اساس، وزارت ورزش و جوانان در پيش‌بيني خود از نتايج احتمالي كاروان ورزش ايران در المپيك لندن، دريافت سه مدال در كمترين حالت و هشت مدال در بهترين شرايط را پيش‌بيني كرده است.

در بدترين حالت از ميان سه مدال يك مدال طلا و دو نشان شامل نقره و برنز و در بهترين حالت از ميان هشت مدال سه نشان طلا و پنج مدال شامل نقره و برنز پيش‌بيني شده است.

در اين ميان در بدترين حالت يك نشان طلا در رشته وزنه‌برداري و دو نشان نقره يا برنز در رشته كشتي و در بهترين حالت از هشت مدال سه مدال طلا شامل يك طلا در وزنه‌برداري، دو طلا در كشتي و پنج مدال نقره و برنز در رشته‌هاي كشتي، وزنه‌برداري، تكواندو و دووميداني پيش‌بيني شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كميته ملي المپيك هم نتايج احتمالي كاروان ورزشي در بازي‌هاي المپيك 2012 را پيش‌بيني كرده است. براساس پيش بيني كميته ملي المپيك، كاروان ايران مي‌تواند سه تا پنج مدال طلا از بازي‌هاي لندن را از آن خود كند. كميته ملي المپيك پيش‌بيني خود را از تعداد مدال‌هاي نقره و برنز عنوان نكرده است.

به گزارش ايسنا، در پيش‌بيني‌هاي وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك، اسامي مدال آْوران به تفكيك آمده است كه در آستانه شروع بازيها و براي جلوگيري از تضعيف روحيه ساير ورزشكاران، از انتشار اسامي مدال آوران خودداري مي‌شود.

كاروان ايران در بازيهاي المپيك 2008 پكن، با كسب يك مدال طلا و يك نشان برنز هادي ساعي و مرادي محمدي يكي از ضعيف‌ترين نتايج دوره‌هاي اخير را به دست آورد و رده پنجاه و يكم بازيها را به خود اختصاص داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016