شنبه 31 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی استقلال برابر آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر (همراه با ویدئو)

مهر - تیم فوتبال استقلال در شرایطی نخستین دیدارش در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با پیروزی پشت سرگذاشت که سرمربی این تیم از روی سکوها دستورات تاکتیکی را به کادر فنی انتقال می داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته اول دوازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 22:15 روز جمعه بین تیم های استقلال تهران و آلومینیوم هرمزگان آغاز شد و بامداد امروز شنبه با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان برابر زردپوشان هرمزگانی به پیروزی رسید.

در این دیدار که در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی و به قضاوت احمد صالحی برگزار شد و امیرقلعه نویی و اکبر میثاقیان به دلیل محرومیت انضباطی روی سکوها بودند، فابیو جانوآریو در دقیقه 56 از روی یک شوت زمینی دروازه حریف جنوبی را باز کرد.

در نیمه اول دو تیم فوتبال قابل قبولی را به نمایش نگذاشتند اما در نیمه دوم با ورود فابیوجانوآریو به میدان استقلال تیم برتر میدان شد و بارها دروازه آلومینیوم را به خطر انداخت اما نتوانست از این حملات استفاده کند. این دیدار در شرایطی در ماه شعبان آغاز شده بود که با گذشت دقایقی از ماه مبارک رمضان به پایان رسید. اتفاقی که به ندرت رخ می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی فتح الله زاده:
کار نکونام و مجیدی 80 درصد تمام شد، خودم مشکل اسپانسر را حل می‌کنم

مدیر عامل باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حضور فرهاد مجیدی و جواد نکونام در این تیم گفت: روز شنبه با این دو به صورت مستقیم مذاکره خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر آالومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: کار مجیدی و نکونام برای حضور در استقلال تا حدود 80 درصد حل شده و قرار است روز شنبه در نشستی با این دو کار را قطعی کنیم.

وی با بیان اینکه استقلال به پیروزی خوبی برابر آلومینیوم دست پیدا کرد افزود: به هر حال هفته اول لیگ بود و تیم ها هنوز به شرایط خوبی دست پیدا نکرده اند اما همین که توانستیم در این بازی سه امتیاز را کسب کنیم خوشحال کننده است و امیدوارم در دیدارهای آینده نمایش بهتری داشته باشیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد نداشتن حامی مالی روی پیراهن بازیکنان نیز گفت: از روز شنبه خودم به دنبال اسپانسر خواهم بود و تلاش می کنم این مشکل را برای دیدار بعدی برطرف کنم تا از این طریق بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016