دوشنبه 2 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کميته استيناف با بخشش محروميت هواداران پرسپوليس مخالفت کرد


کميته استيناف فدراسيون فوتبال رای پيشين خود مبنی بر محروميت دو جلسه‌ای هواداران پرسپوليس از حضور در ورزشگاه‌ها را لغو نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که عليرضا صالحی، رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال صبح امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر از احتمال بخشش يک جلسه از محروميت هواداران پرسپوليس از حضور در ورزشگاه خانگی خبر داده بود اما در پايان نشست عصر امروز کميته استيناف با اين تخفيف مجازات مخالفت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براساس تصميم کميته استيناف فدراسيون فوتبال، هواداران پرسپوليس از حضور در دو بازی خانگی اين تيم محروم هستند و با وجود اينکه درخواست پرسپوليس منطقی بوده اما به دليل اينکه اين تيم فصل گذشته ۶ بار از سوی تماشاگرانش مرتکب تخلفاتی شده بود، کميته استيناف با بخشش اين دو جلسه مخالفت کرد.

به اين ترتيب ديدارهای پرسپوليس برابر فجرسپاسی شيراز و صبای قم در هفته‌های دوم و چهارم ليگ برتر بدون حضور تماشاگران اين تيم برگزار خواهد شد.

به دنبال حوادثی که در ديدار پرسپوليس - داماش گيلان در يازدهمين دوره رقابت‌های ليگ برتر رخ داد و محمود رفيعی، داور مسابقه بازی را نيمه کاره رها کرد، کميته انضباطی فدراسيون فوتبال ضمن جريمه دو تيم نتيجه بازی را ۳ بر صفر به سود تيم داماش اعلام کرد و رای به کسر ۲ امتياز از تيم پرسپوليس داد اما پس از آن کميته استيناف کسر امتياز از تيم پرسپوليس را به دو جلسه محروميت اين تيم از حضور هوادارانش در دوبازی خانگی در هفته‌های آغازين دوازدهمين دوره رقابت‌های ليگ برتر تبديل کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016