دوشنبه 2 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: صدا و سيما علاقه ندارد با فدراسيون تعامل کند

خبرگزاری مهر ـ رئيس فدراسيون فوتبال با اعلام اينکه درخواست غرامت ۵۰۰ ميليون تومانی از سازمان ليگ به دست ما رسيده،گفت: به نظر می رسد صدا و سيما علاقه ای ندارد تعاملی در خصوص افزايش حق پخش تلويزيونی با فدراسيون فوتبال داشته باشد.

علی کفاشيان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرين وضعيت مذاکره مسئولان فدراسيون فوتبال و صداوسيما و همچنين شکايت شرکت تبليغاتی طرف قرارداد فدراسيون فوتبال از سازمان ليگ به دليل نحوه پوشش تصويری نامطلوب ديدار تيم‌های فوتبال استقلال و آلومينيوم ، ضمن بيان مطلب فوق گفت: ما در اين هفته با مسئولان صدا و سيما مذاکره خواهيم کرد و اگر با آنها به تفاهم نرسيم اجازه ورود دوربين‌های تلويزيونی را درهفته دوم رقابتهای ليگ برتر نخواهيم داد و حتی اگر لازم باشد رقابتهای ليگ برتر را تعطيل می کنم تا حقی از فوتبال در اين خصوص ضايع نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در همين خصوص افزود: بايد در سيستم فوتبال ما درآمدزايی صورت گيرد تا باشگاه ها بتوانند حرکت کنند. ما که نمی خواهيم از صدا و سيما پول اضافه‌ای بابت حق پخش تلويزيونی رقابتهای ليگ برتر بگيريم بلکه فقط حق فوتبال و باشگاه ها را بابت اين موضوع می‌خواهيم.

کفاشيان در پاسخ به اين پرسش که صدا و سيما بابت تبليغات قبل، بين و بعد از پخش مستقيم رقابتهای ليگ برتر در شبکه های سراسری و استانی حدود ۱۸۰ ميليارد تومان درآمد دارد، اظهار داشت: اين موضوعات به گوش ما نيز رسيده و حتی آن را با مسئولان صدا و سيما در ميان گذاشته ايم اما آنها در پاسخ ما می گويند که در آمد ما از طريق پخش رقابتهای ليگ برتر در شبکه های سراسری و استانی ۱۸۰ ميليارد تومان نيست و شايد فقط يک دهم اين مبلغ باشد.

وی افزود: ما هم در پاسخ آنها گفتيم اجازه دهيد اين آگهی ها را در اختيار ما قرار دهيد تا درآمدزايی کنيم و بخشی از آن را به شما می دهيم آنها نيز در پاسخ ما گفتند اين موضوع بايد دست ما بوده و مبتنی بر سياستهای کاری ما باشد.

رئيس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: به نظر می رسد صدا و سيما علاقه ای ندارد که تعاملی در خصوص افزايش حق پخش تلويزيونی با فدراسيون فوتبال داشته باشد و می خواهد مبلغ حق پخش تلويزيونی را درحد فصل قبل رقابتهای ليگ برتر نگه دارد.

وی تصريح کرد: با اينکه ما با صدا و سيما قراردادی نداشتيم اما حسن نيت خود را نشان داديم تا صدا و سيما بتواند هفته نخست دوازدهمين دوره رقابتهای ليگ برتر را تحت پوشش قراردهد اما آنها در خصوص پخش مستقيم ديدار تيمهای استقلال و آلومينيوم حسن نيتی نشان ندادند.

کفاشيان در خصوص مبلغ مورد اختلاف بين صدا و سيما و فدراسيون فوتبال برای حق پخش تلويزيونی دوازدهمين دوره رقابتهای ليگ برتر گفت: ما با يک شرکت تبليغاتی خصوصی قرارداد بسته ايم و در اين راستا کف درآمد پيش بينی شده برای دريافت حق پخش تلويزيونی را در دوازدهمين دوره رقابتهای ليگ برتر ۳.۵ ميليارد تومان پيش بينی کرديم بنابراين کف آنچه مد نظر ما برای رقابتهای اين فصل ليگ برتر است ۱۷ ميليارد تومان است.

وی در خصوص درخواست غرامت ۵۰۰ ميليون تومانی شرکت تبليغاتی طرف قرارداد فدراسيون فوتبال از سازمان ليگ گفت: نامه درخواست غرامت ۵۰۰ ميليونی بدست ما رسيده است و اين شرکت تبليغاتی تاکيد دارد که بخش عمده ای از تبليغات پيرامون زمين چمن در جريان ديدار تيم های فوتبال استقلال و آلومينيوم به تصوير کشيده نشد و ادعای خسارت ۵۰۰ ميليون تومانی هم کرده است. اين شرکت برای دريافت غرامت به سازمان ليگ نامه ای ارسال کرده و رونوشت آن را نيز در اختيار صدا و سيما قرار داده اند که ما نيز قطعا موضوع اين غرامت را با مسئولان صدا و سيما مطرح خواهيم کرد.

کفاشيان تاکيد کرد: مطمئن باشيد پخش نشدن رقابتهای ليگ برتر توسط صدا و سيما به ضرر فدراسيون فوتبال نخواهد شد و تهديدی نيز در خصوص کسر امتياز ايران در AFC در مورد اين موضوع ما را تهديد نمی کند بلکه در اين بين خود صدا و سيما متضرر خواهد شد. اين موضوع باعث می شود که حضور تماشاگران در ورزشگاهها به مراتب بيشتر از گذشته شود. ضمن اينکه ما نيز راههای را برای توزيع CD ها و نوارهای مربوط به اين رقابتها را نيز در نظر گرفته ايم و از اين طريق نيز می توانيم در آمد زايی کنيم.

وی در پاسخ به اين پرسش که مسئولان صدا و سيما در اظهار نظرهايی گفته اند که در صورتی مبلغ مورد نظر فدراسيون را برای حق پخش خواهند داد که تبليغات پيرامون زمين چمن ورزشگاه نيز در اختيار آنها قرار گيرد، گفت: مطمئن باشيد هيچگاه چنين شروطی را برای دريافت آنچه که حق ماست قبول نمی کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016