جمعه 30 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی پرسپوليس: با تيم ايده‌آل خيلی فاصله داريم

مانوئل ژوزه می‌گويد پرسپوليس در مسير خوبی قرار گرفته و به آينده تيمش خوشبين است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان، سرمربی پرتغالی پرسپوليس پس از پيروزی تيمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: اين بازی برای هر دو تيم به دليل شرايط آب و هوايی آبادان خيلی دشوار بود. تيم ما به دليل عادت نداشتن به چنين شرايط آب و هوايی در اين بازی به سختی کار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: تيم ما هنوز از چيزی که مد نظرمان است خيلی فاصله دارد و چند هفته زمان می‌برد تا بتوانيم به شرايط ايده‌آل برسيم. حريف در نيمه دوم شانس بيشتری برای گلزنی داشت ولی ما از موقعيت‌های خود بهتر استفاده کرديم. برای ما خيلی مهم بود که اولين بازی خود را با پيروزی پشت سر بگذاريم ولی نبايد از اين نکته غافل شويم که در اين ميدان تنها ۴۰ درصد بازی خود را ارائه داديم. تيم ما با اين پيروزی مغرور نمی‌شود چون راه دشواری را در پيش دارد. اکنون در مسير خوبی قرار گرفته‌ايم و با ادامه اين روند می‌توانيم به موفقيت‌های بيشتری دست پيدا کنيم.

ژوزه درباره قضاوت اين بازی هم گفت: داوری بازی خوب بود و کادر داوری به خوبی توانستند بازی را اداره کنند و در اين خصوص هيچ مشکلی در زمين به وجود نيامد.

وی در پاسخ به سوال يکی از خبرنگاران مبنی بر اينکه آيا تيم پرسپوليس در اين بازی مستحق برد بود يا نه گفت: در فوتبال چنين چيزی وجود ندارد چون يا تيمی می‌برد يا مساوی می‌کند يا شکست می‌خورد. بعضی وقت‌ها يک تيم بازی خوبی ارائه می‌دهد ولی نمی‌تواند به سه امتياز دست يابد. پيش آمدن چنين شرايطی در بازی امری طبيعی است. بازيکنان ما هنوز به هماهنگی لازم نرسيده‌اند ولی ما سعی کرديم در دقايق آخر با آوردن بازيکنان تازه‌نفس بازی را در دست بگيريم که همين تاکتيک نيز باعث به گل رسيدن‌مان شد.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا شما با داشتن چنين تيمی با اين همه مهره‌های گران‌قيمت کار آسانی برای قهرمان شدن داريد يا نه گفت: هميشه زياد خرج کردن دليلی برای رسيدن به قهرمانی نيست چون خيلی از تيم‌ها بوده‌اند که هزينه‌های زيادی را متحمل شده‌اند ولی جايگاه پايينی را در جدول به خود اختصاص دادند. ولی نبايد از اين نکته غافل شد برای درست کردن يک تيم بزرگ و قهرمان هزينه کردن لازم است و از آنجا که من تجربه زيادی در کسب جام دارم، آينده خوبی را برای تيم پيش‌بينی می‌کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016