سه شنبه 10 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مانوئل ژوزه: هواداران پرسپوليس صبور باشند، می‌توانستيم ۹ بر صفر پيروز شويم!


سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با تمجيد از عملکرد شاگردانش در بازی با گهر گفت: اگر آرامش داشته باشيم تيم خوبی خواهيم داشت و باور دارم از بازی قبل بهتر شده‌ايم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مانوئل ژوزه پس از تساوی پرسپوليس مقابل گهر دورود در نشست خبری در پاسخ به اين سوال که به نظر می‌آيد پرسپوليس نسبت به بازی قبلی بهتر نشده و همنان همان وضعيت را دارد گفت: من بازی را يکجور ديدم و شما جور ديگر. ما در نيمه اول معمولی بوديم اما در همان زمان در کارهای دفاعی بهتر عمل کرديم. در نيمه دوم و در ۳۰دقيقه ابتدايی خوب بوديم. شانس‌های گل پرسپوليس را بشماريد. ما ۹ شانس گل داشتيم که اگر همه آن‌ها به ثمر می‌رسيد، ۹ بر صفر بازی را می‌برديم. وقتی موقعيت‌ها گل نمی‌شوند و بازی ۲ بر صفر نمی‌شود، حريف خودش را باور می‌کنند. پرسپوليس با اينکه ۱۰ نفره شد باز هم پراميد حمله می‌کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: ما روی بدشانسی گل مساوی را خورديم اما بعد از آن باز هم شانس گلزنی داشتيم. اين‌ها را گفتم برای اينکه اعلام کنم از پاسخ به اين سوال فرار نکردم. ما نسبت به بازی قبل بهتر شديم. بايد کيفييت اين تيم را بالا ببريم. تيم ما خسته نيست چون فقط در سه بازی حضور داشته است. سختی کار ما در صرف کردن فعل خواستن است. بايد بازيکنان ما فقط با آرامش بيشتری کار کنند.

سرمربی پرسپوليس تاکيد کرد: از حضور تماشاگران تشکر می‌کنم که برای حمايت از ما به ورزشگاه آمدند. متاسفم که نتوانستيم به آن‌ها برد هديه کنيم اما بايد بگويم بازيکنان با تمام وجود تلاش کردند. با اينکه ۱۰ نفره شديم باز هم حمله می‌کرديم. مشکل ما اين بود که گل دوم را نمی‌زديم و به حريف روحيه می‌داديم و در مقابل آرامش‌مان در زمين کمی کم شده بود. از اينکه تماشاچيان شاهد پيروزی ما نبودند ناراحتم اما از آن‌ها می‌خواهم صبر کنند چون اين تيم در حال درست شدن است و اگر با آرامش کارش را ادامه دهد تيم خوب و مدعی خواهد شد. به بازيکنانم هم تبريک می‌گويم و به آن‌ها می‌گويم که همه شما را باور دارم و تا آخر با شما هستم. اگر آرام باشيد شرايط بهتری خواهيد داشت.

ژوزه در پاسخ به اين سوال که انگار بازيکنان‌تان در زمين استرس زيادی داشتند و آيا اين به خاطر نوع تمرين‌های شما نيست تصريح کرد: اين تيم در حال درست شدن است. اين تيم می‌خواهد قهرمان شود و قبلا هم گفته‌ام که فشار زيادی را تحمل می‌کند. به بازيکنان اطمينان دارم. اگر طبق برنامه و با آرامش تلاش کنيم موفق می‌شويم. مسئوليت نتايج با من است اما مطمئنم می‌توانيم آينده موفقی داشته باشيم.

وی در ارزيابی‌اش از داوری اين بازی و اينکه فکر نمی‌کند داور گل صحيح تيم گهر را اعلام نکرد گفت: اين تصميم داور بود. به هر حال ما مساوی کرديم. داور می‌توانست آن توپ را گل اعلام کند همان طور که می‌توانست صحنه مشکوک به پنالتی را برای پرسپوليس پنالتی بگيرد. آن توپ دومين شوت در طول ۹۰ دقيقه سمت دروازه ما بود. معتقدم در نيمه دوم ما می‌توانستيم صاحب يک پنالتی شويم. به هر حال داوران هم ممکن است اشتباه کنند، همان طور که مربيان و بازيکنان اشتباه می‌کنند.

ژوزه در واکنش به سوالی درباره نوع ارنج تيم و تعويض‌هايش تا پايان بازی گفت: به اين سوال در نشست خبری پيش پاسخ داده‌ام و اتفاقا آن زمان هم شما (خبرنگار مربوطه) اين سوال را پرسيديد. من نظرتان را قبول ندارم و اعلام می‌کنم طبق برنامه بازيکنان را ارنج کرديم.

وی در پاسخ به اين سوال که با افتخاراتی که شما در طول دوران مربی‌گری‌تان داشتيد و نام بزرگ بازيکنان متعددی که در پرسپوليس وجود دارد، عملکرد و نتايج اين تيم با آن همخوانی ندارد. حال نظرتان در اين باره چيست اظهار کرد: به اين سوال هم يک بار جواب داده‌ام. گفتم که هفته‌های اول برای ما سخت است. نتايج تيم خوب نيست. من ۱۲ سال در مصر کار کردم. تيمی که هدايت آن را بر عهده داشتم در ابتدا مسير سختی پيش رو داشت و زمان زيادی برای درست شدنش صرف شد. يک بار قهرمانی را در بازی پايانی ليگ از دست داديم اما کم کم بهتر شديم و به آن جا رسيديم که گذشته از قهرمانی‌های متعدد در مصر به قهرمانی آفريقا و سوپر جام آفريقا هم رسيديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016