پنجشنبه 12 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نتایج روز ششم و برنامه روز پنجشنبه ورزشکاران ایرانی در المپیک

در روز ششم از رقابتهای مختلف بازیهای المپیک نمایندگان کشورمان در رشته های تیروکمان،روئینگ و دوچرخه سواری به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛میلاد وزیری ورزشکار رشته تیروکمان در مصاف با " لوئیس ادواردو ولز " از مکزیک شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

محسن شادی، نماینده تیم ملی روئینگ ایران در مرحله نیمه نهایی c رقابت های روئینگ انفرادی مردان مقابل حریفانی از موناکو، هند، کرواسی، کره‌جنوبی و شیلی به رقابت پرداخت و با زمان 8 دقیقه و 20 ثانیه و 29 صدم ثانیه در گروه خود در جایگاه ششم قرار گرفت و به فینال D رسید تا برای کسب عنوان 19 تا 24 شانس خود را بیازماید.

علیرضا حقی آخرین نماینده تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در رقابت‌های تایم تریل انفرادی المپیک به مسافت 44 کیلومتربه مصاف حریفانش رفت که در نهایت با ثبت زمان 57 دقیقه و 41 ثانیه و 44 صدم ثانیه به مقام سی و ششمی تایم تریل انفرادی رسید.

بدین ترتیب پروند ورزشکاران کشورمان در روز ششم بدین نحو بسته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برنامه روز پنجشنبه ورزشکاران ایرانی در المپیک

در ادامه رقابتهای المپیک لندن علی مظاهری و سولماز عباسی پنجشنبه 12 مرداد ماه به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه رقابتهای بوکس المپیک لندن علی مظاهری پرچمدار کشورمان در دور اول مسابقات بوکس المپیک برابر مشت زنی از کشور کوبا قرار خواهد گرفت.

در وزن منهای 91 کیلوگرم علی مظاهری به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات المپیک حضور دارد که در دور اول این مسابقات روز پنجشنبه ساعت 1:30 دقیقه بامداد و در ششمین بازی وزن منهای 91 می بایست برابر خوزه لاردوت گومز کوبایی قرار می گیرد.

وی در صورت برد باید با برنده مسابقه ایتالیا و انگولا مسابقه دهد.
مظاهری 30 ساله می بایست برابر گومز 22 ساله ای قرار بگیرد که سابقه حضور در مسابقات المپیک را در کارنامه خود ندارد.

خوزه لاردوت گومز کوبایی 22 ساله قهرمان بوکس آماتور جوانان جهان در سالهای 2008و2009 بوده و در المپیک نوجوانان سنگاپور هم حضور داشت وی در سال 2009 بهترین بوکسور آماتور کوبا شد .

همچنین سولماز عباسی نماینده بانوان کشورمان در رقابتهای روئینگ ساعت 13 به وقت تهران برای راهیابی به فینال C رقابت می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016