پنجشنبه 12 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرچمدار کاروان ورزش ايران حذف شد

• داوران علی مظاهری را بازنده کردند

خبرگزاری مهر ـ چهارمين نماينده بوکس ايران در سی‌امين دوره بازيهای المپيک در شرايطی برابر حريفی از کوبا با رای ناعادلانه داوران بازنده شد که علی مظاهری حاضر به حضور در کنار داوران برای بالا بردن دست حريف کوبايی نشد و با اعتراض رينگ را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، رقابتهای بوکس سی امين دوره بازيهای المپيک از ساعت ۲۲ به وقت لندن با مبارزه پرچمدار کاروان ورزش ايران برابر "کومز لارديوت" در وزن ۹۱ کيلوگرم و در سالن بوکس مجموعه ورزشی اکسل پيگيری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين مبارزه علی مظاهری راند اول را با قدرت آغاز کرد و با تدبير موفق شد مبارزه را کنترل کند و با حملات حساب شده با نتيجه ۶ بر ۴ حريف خود را شکست دهد. اما در راند دوم داوران اين مبارزه در اقدامی عجيب علی مظاهری را با اخطار بازنده کردند تا وی با حالتی عصبانی و اعتراض نسبت به اين رای رينگ را ترک کند.

مظاهری که پرچمدار کاروان ورزشی ايران بود پس از رای ناعادلانه داوران حاضر به حضور در کنار داور برای بالا بردن دست حريفش نشد و به حالت اعتراض رينگ را ترک کرد.

***

مظاهری: هيچ کجای دنيا چنين قضاوتی نديدم
معلوم بود بازنده می‌شوم!

پرچمدار کاروان ورزش ايران در سی امين دوره بازيهای المپيک و عضو تيم ملی بوکس پس از بازنده اعلام شده از سوی داوران در نخستين مبارزه خود گفت: در هيچ کجای دنيا چنين قضاوت ناعادلانه ای را نديده بودم و معلوم بود که داوران می‌خواستند کوبايی برنده شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، علی مظاهری چهارمين بوکسور ايران در سی امين دوره بازيهای المپيک بامداد امروز پنجشنبه به وقت تهران در سالن بوکس مجموعه ورزشی اکسل به مصاف "گومز" کوبايی رفت و در شرايطی که راند اول را با قدرت و با نتيجه ۶ بر ۴ از حريف برده بود، در دقيقه اول راند دوم سه اخطار از سوی داوران گرفت و بازنده شد.

علی مظاهری در پايان اين مبارزه که با ناداوری و ناجوانمردانه بازنده شد، حاضر به دست دادن به داور و شرکت در مراسم بالا بردن دست حريف کوبايی نشد و به حالت اعتراض رينگ را ترک کرد.

در حالی که خبرنگاران حاضر در ميکسدزون سالن بوکس در انتظار صحبت های تند علی مظاهری بودند وی تنها به گفتن چند جمله کوتاه بسنده کرد و رفت. پرچمدار کاروان ايران در مورد اين مبارزه گفت: در هيچ کجای دنيا چنين قضاوتی را نديده ام که در شروع راند دوم و در دقيقه اول داور سه بار اخطار پشت سر هم بدهد.

وی افزود: اين نشان می دهد که کوبايی ها روی داوران نفوذ کرده اند و چون می دانستند که من برنده اين مبارزه می شوم سعی کردند از اين راه مرا بازنده کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016