دوشنبه 16 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساعت مسابقات ورزشکاران ايرانی در روز يازدهم المپيک

خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) ـ در يازدهمين روز بازی‌های المپيک لندن شاخص‌ترين چهره‌های وزنه‌برداری و کشتی فرنگی ايران نظير سليمی، انوشيروانی ، عبدولی و رضايی به ميدان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، علاقه‌مندان ورزش در يازدهمين روز بازی‌های المپيک ۲۰۱۲ لندن شاهد حضور شاخص‌ترين چهره‌های وزنه‌برداری، کشتی فرنگی و دوميدانی ايران در ميدان‌های مختلف‌ خواهند بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آرزو حکيمی از ساعت ۱۳ و ۴۰ دقيقه فردا در رشته قايقرانی کاياک يکنفره ۵۰۰ متر زنان کار خود را آغاز می‌کند. حکيمی برای صعود از مرحله مقدماتی و راه‌يابی به جدول فينال دسته يک انگيزه‌های زيادی دارد.

همزمان با وی، روح‌الله عسگری در دوی ۱۱۰ متر با مانع کار خود را آغاز می‌کند. سجاد مرادی ديگر دوميدانی کار ايران نيز در صورت صعود به نيمه نهايی از ساعت ۲۳ و ۲۵ دقيقه در مسابقه دوی ۸۰۰ متر شرکت می‌کند.

اما سهم کشتی فرنگی ايران از روز يازدهم المپيک حضور دو نماينده مقتدر ايران يعنی سعيد عبدولی در ۶۶ کيلوگرم و قاسم رضايی در ۹۶ کيلوگرم است. به گفته بنا سرمربی تيم کشتی فرنگی ايران هر دوی اين ملی‌پوشان شانس اول گرفتن طلا هستند و بايد منتظر ماند و ديد می‌توانند مثل سوريان حماسه سازی کنند.

در روزی که بسياری منتظر درخشش ستاره‌های ايران در المپيک هستند، بهداد سليمی قوی‌ترين مرد ايران به همراه سجاد انوشيروانی در دسته +۱۰۵ کيلوگرم برای گرفتن طلا وزنه می‌زند. بدون ترديد نمايش سليمی و چگونگی بالابردن وزنه توسط وی يکی از ديدنی‌ترين رقابت‌های المپيک خواهد بود.

در صورتی که احسان حدادی و ليلا رجبی در مسابقه امروز موفق باشند و به مرحله بعد صعود کنند فردا نيز شاهد نمايش توانايی‌های آ‌نها خواهيم بود. حدادی که يکی از شاخص‌ترين قهرمانان پرتاب ديسک جهان به شمار می‌رود و برای گرفتن مدال به المپيک سفر کرده به احتمال زياد فردا نيز ميدان‌دار خواهد بود.

برنامه المپيکی‌های ايران در يازدهمين روز المپيک

** سه‌شنبه ۱۷ مرداد
ساعت ۱۳:۴۰ قايقرانی کاياک تک نفره ۵۰۰ متر زنان – آرزو حکيمی

ساعت ۱۳:۴۰ دوی ۱۱۰ متر با مانع – روح الله عسگری

ساعت ۱۶:۳۰ کشتی فرنگی - وزن ۶۶ کيلوگرم سعيد عبدولی و ۹۶ کيلوگرم قاسم رضايی

ساعت ۲۳:۱۵ پرتاب ديسک ، فينال - احسان حدادی (درصورت صعود)

ساعت ۲۳:۲۵ دوی ۸۰۰ متر، نيمه نهايی سجاد مرادی (در صورت صعود)

ساعت ۲۲:۳۰ وزنه برداری دسته +۱۰۵ کيلوگرم – بهداد سليمی و سجاد انوشيروانی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016