پنجشنبه 2 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارنظر برخی از بازيکنان استقلال پيش از داربی ۷۵

تعدادی از بازيکنان استقلال درباره داربی هفتاد و پنج اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تعدادی از بازيکنان استقلال در حاشيه تمرين روز گذشته اين تيم به اظهار نظر درباره داربی هفتاد و پنجم پرداختند.

علی حمودی
شرايط تيم ما بسيار خوب است. در بازی با ملوان هم از نظر آمادگی در سطح خوبی بوديم. ما در چند هفته‌ گذشته خوب کار کرديم و خودمان را برای داربی آماده می‌کنيم. شرايط داربی متفاوت است و ما تلاش می‌‌کنيم هم بازی خوبی را ارائه دهيم و سه امتياز را به دست بياوريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ميثم بائو
داربی برای بازيکنانی که چند بار آن را تجربه کرده‌اند بازی عادی است. بيشتر ميان هواداران حساسيت قابل توجهی برخوردار است. اميدوارم که بتوانيم بازی خوبی را ارائه دهيم.

آرش برهانی
پرسپوليس در اين داربی خطرناک‌تر از بازی‌های قبل ظاهر خواهد شد، چرا که تنها راه خروج آنها از بحران اين است که در اين بازی پيروز شوند.
برهانی درباره خط دفاع پرسپوليس گفت: ما کل دفاع تيمی آنها را آناليز کرديم و به شخص کاری نداريم، در مجموع بازی مشکل و سختی را پيش‌رو داريم.
مهاجم استقلال افزود: سعی می‌کنم از موقعيت‌هايم استفاده کنم و بتوانم گل بزنم.

هاشم بيگ زاده
خودمان را برای داربی مهيا می‌‌کنيم، چرا که هواداران از ما انتظار دارند. ضمن اين که بايد تلاش کنيم با انجام يک بازی خوب و کسب پيروزی شرايطمان را در جدول بهتر کنيم. فکر می‌کنم که اين داربی هيجان زيادی داشته باشد، چرا که پرسپوليسی‌ها نيز بازيکنان خوبی دارند. در داربی تيم کهکشانی‌ معنی ندارد و نام‌ها بازی نمی‌کنند. مهم انگيزه و توانايی بازيکنان است. ما به گذشته و نتيجه‌ داربی قبلی کاری نداريم و سعی می‌‌کنيم که آن را جبران کنيم.

امين منوچهری
اميدوارم که داربی خوبی را تجربه کنم. من در گذشته به پرسپوليس زياد گل زدم، اما دوست دارم که با پيراهن استقلال گل بزنم و دل هواداران را شاد کنم. ما به شرايط حريف کاری نداريم. بايد به خودمان فکر کنيم و اميدوارم که سر حال و قبراق برای اين بازی به ميدان برويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016