چهارشنبه 31 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ورزش: يک ريال هم به سرخابی‌ها پرداخت نکرده‌ايم


ايلنا: وزير ورزش و جوانان تاکيد کرد که اين وزارتخانه در سال جاری هيچ بودجه‌ای در اختيار دو باشگاه پرسپوليس و استقلال قرار نداده و بعيد است يکی از اين دو باشگاه بودجه بيشتری از جانب دولت دريافت کرده باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، در شرايطی که اين‌روز‌ها مديران پر سر و صدای سرخابی پايتخت در فصل نقل و انتقلالت به شدت از هم انتقاد و مديران استقلال تاکيد دارند که وزارت ورزش و دولت بودجه بيشتری را در اختيار رقيب سنتی اين تيم قرار داده وزير ورزش و جوانان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری ايلنا اين موضوع را رد و تاکيد کرد که اين وزارتخانه در سال ۹۱ هيچ بودجه‌ای را نتوانسته در اختياز اين دو باشگاه بزرگ قرار دهد.

محمد عباسی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ايلنا در پاسخ به اين سوال که چرا مديران باشگاه استقلال از توجه بيشتر دولت و وزارت ورزش به باشگاه پرسپوليس سخن می‌گويند، گفت: اين دو باشگاه دو شرکت دولتی هستند که طبق قانون دولت می‌تواند شرکت‌های وابسته به خودش را با هر نوع گرايش و فعاليتی که دارند، اداره کند. دراين بين برخی از شرکت‌های دولتی صنعتی هستند و برخی ديگر فرهنگی، ورزشی و حتی کشاورزی، ضمن آنکه همين شرکت‌ها می‌توانند در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فعاليت کنند.

وی افزود: با توجه به اينکه وزارت ورزش هنوز در سال جاری بودجه‌اش ابلاغ نشده، طبيعی است که دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تاکنون هيچ بودجه‌ای از جانب ما دريافت نکردند و به آن‌ها اعلام کرده‌ايم که بايد خودشان برنامه‌هايشان را برای حضور موفق در ليگ بر‌تر تنظيم کنند.

وزير ورزش وجوانان با اشاره به اينکه کميته‌ای در معاونت ورزش وزارتخانه مسئول بررسی مشکلات دو باشگاه پرسپوليس و استقلال است، اظهار کرد: همه اين موارد در اين کميته دنبال و سپس اعلام می‌شوند. ما در سال‌جاری هنوز هيچ کمک خاصی به اين دو باشگاه نکرده‌ايم و بعيد هم می‌دانم به باشگاهی بيشتر بودجه داده شده باشد.

وی ادامه داد: من به دوستان توصيه کردم عدالت در اين موضوع بايد رعايت شود و اگر عدم اين تعادل مدنظر باشد و به اطلاع من برسد قطعا بررسی خواهم کرد.

عباسی همچنين در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايلنا مبنی بر اينکه تکليف تعليق فعاليت‌های فدراسيون قايقرانی از سوی فدراسيون جهانی اين رشته به کجا رسيد، به يک جمله بسنده کرد و گفت: اين يک مشکل ساده بود که حل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016