دوشنبه 6 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليسی‌ها عهدنامه قهرمانی امضا کردند!

اعضای تيم پرسپوليس امروز عهدنامه قهرمانی امضاء کردند!

به گزارش ايسنا به نقل از سايت رسمی باشگاه پرسپوليس، اعضای تيم فوتبال پرسپوليس امروز عهدنامه قهرمانی امضاء کردند. سرپرست تيم، کادر فنی، بازيکنان و ديگر اعضای تيم پرسپوليس در پايان تمرين امروز در مراسمی با حضور محمد رويانيان مدير عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپوليس با يکديگر هم قسم شدند که با تمام توان برای قهرمانی و بزرگی پرسپوليس در رقابت های فصل جاری مسابقات تلاش کنند.

سرخپوشان که روز جمعه در بازی با استقلال با وجود کسب نتيجه تساوی با ارايه يک بازی در خور تحسين و خارج از پيش بينی کارشناسان دروازه حريف را بارها با خطر مواجه کردند و در طول ۹۰ دقيقه حتی اجازه خلق يک موقعيت را به حريف خود نداده بودند تا پتانسيل بالای خود را به رخ بکشند، امروز برای کسب قهرمانی هم قسم شدند و عهدنامه ای را با عنوان عهدنامه قهرمانی امضاء کردند که بيانگر عزم و اراده جمعی آنها بود. در اين عهدنامه آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"به نام خالق هستی
در راستای سربلندی هواداران عزيز پرسپوليس بدينوسيله با همدلی و همبستگی از مديريت باشگاه، کادرفنی، باشگاه و کادرسرپرستی و اجرايی تيم فوتبال پرسپوليس گرفته تا ساير عوامل مرتبط عهد می‌نمائيم تا پايان رقابت‌های ليگ برتر (فصل ۹۲-۹۱) در کنار هم و به طور يکپارچه و متعهد برای رسيدن به جام قهرمانی ليگ برتر و جام حذفی همت کرده و از هيچ کوشش و تلاشی در راه رسيدن به آن کوتاهی نکنيم. اين عهدنامه شرعا و اخلاقا بر عهده ما بوده و از آن به هيچ عنوان تخطی نکرده و به هيچ کس اجازه تخريب و روحيه و اقتدار پرسپوليس بزرگ را نخواهيم داد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016