دوشنبه 13 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری داور ليگ يکی با رييس دپارتمان داوری فوتبال

ايسنا ـ رييس دپارتمان داوری فوتبال با بيان اين که درگيری‌اش با يکی از داوران ليگ يکی شديد نبوده، گفت: اين فرد لياقت داوری را ندارد و پيش از اين هم با مسئولان هيات استانش درگير شده بود.

حسين عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره درگيری‌اش با يکی از داوران ليگ يکی که گفته می‌شود او را مورد ضرب و شتم قرار داده است، گفت: مساله خاصی نبود و آن طور که گفته شده درگيری ما شديد نبوده است . آن داور يکی از کسانی بود که لياقت داوری ندارند و حتی پيش از اين با مسئولان هيات فوتبال آذربايجان شرقی نيز درگير شده است. اين داور هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی مردود شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رييس دپارتمان داوری فدراسيون فوتبال همچنين گفت: ما در حال انجام تست از داوران ليگ يکی بوديم که اين داور به وسط زمين آمد و با شاخ و شانه کشيدن و سر و صدا قصد ايجاد اخلال در تست را داشت. ما اين مساله را از طريق کميته‌ انضباطی فدراسيون پيگيری خواهيم کرد، اما از آنجايی که مسئول ورزشگاه از اين داور شکايت کرده بود، نيروی انتظامی او را بازداشت و به کلانتری منتقل کرد.

عسگری در ادامه درباره تستی که در حال انجام است، گفت: داوران ليگ يکی و چند تن از داوران ليگ برتر که پيش از اين در تست‌های گذشته موفق نشده بودند يا در آن شرکت نکرده بودند، در اين تست حضور دارند.

بنا به گفته‌‌ی رييس دپارتمان داوری فوتبال سعيد مظفری زاده، البرز حاجی پور و اسدی، داورانی هستند که با سابقه حضور در ليگ برتر در تست آمادگی جسمانی داوران ليگ يکی شرکت کرده‌اند و هدايت ممبينی که در تست‌های گذشته موفق نشده بود در اين تست شرکت نکرده است.

رضا غياثی که يکی از اعضای کميته‌ داوران فدراسيون فوتبال است و در جريان درگيری داور ليگ يکی با عسگری در محل حضور داشته در اين رابطه به ايسنا گفت: اين داور از سوی استانش برای انجام تست معرفی نشده بود، ولی قصد داشت با ايجاد درگيری در تست شرکت کند و اصلا حال طبيعی نداشت و قصد داشت در برنامه تست اخلال ايجاد کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016