دوشنبه 13 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرعامل باشگاه پرسپوليس: حاضرم از مديريت باشگاه کنار بروم، با قدرت از ژوزه حمايت می‌کنم


محمد رويانيان می‌گويد آماده است "با اخلاص" مديرعاملی باشگاه پرسپوليس را واگذار کند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از معرفی اعضای جديد هيات مديره باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: ترکيب قبلی هيات مديره در ابتدای تشکيل به خاطر مشغله کاری آقايان، وجود خارجی نداشت و ما به تنهايی مجبور بوديم در اين مدت کارها را پيش ببريم. هيچ کس نمی‌تواند به تنهايی کارهای بزرگی انجام دهد، بنابراين با هماهنگی‌هايی که انجام گرفته اعضای جديد هيات مديره پرسپوليس معرفی شدند. فکر می‌کنم ترکيب خوبی شکل گرفته و اميدوارم با همراهی همديگر بتوانيم گام‌های خوبی را برای پرسپوليس برداريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رويانيان افزود: اميدوارم هيات مديره جديد پای کار باشد و به پيشبرد برنامه‌های ما در باشگاه کمک کند. فکر می‌کنم افرادی که انتخاب شده‌اند انسان‌های باتجربه‌ای هستند و در جايگاه‌های گذشته‌شان عملکرد مفيدی داشته‌اند. به نظر می‌رسد هيات مديره جديد می‌تواند کارهای بزرگی برای پرسپوليس انجام دهد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا با اعضای جديد احساس راحتی می‌کنيد و هماهنگی لازم بين اعضا وجود خواهد داشت؟ گفت: من روحياتی دارم که با همه احساس راحتی می‌کنم. اما در مديريتم روش‌هايی دارم که اميدوارم با هماهنگی، اين شيوه‌ها هم پياده شود.

رويانيان درباره کادر فنی پرسپوليس و شايعاتی که پيرامون تغييرات احتمالی در کادر فنی مطرح شده به ايسنا گفت: ژوزه با قدرت به کار خودش ادامه می‌دهد و ما هيچ تصميمی برای تغيير در کادر فنی نداريم. تا زمانی که من، ژوزه و بازيکنان برای پرسپوليس مفيد باشيم، از هم حمايت می‌کنيم اما وقتی حضور ما فايده‌ای نداشته باشد، دليلی برای حمايت وجود ندارد. اکنون وظيفه ما حمايت از يکديگر است.

وی افزود: من خودم هم اگر يک روز برای پرسپوليس مفيد نباشم کنار می‌روم. نمی‌خواهم بگويم اکنون حضورم برای پرسپوليس بافايده است اما الان که مانده‌ام تنها به خاطر شرايطی است که وجود دارد و اعتقادی که به ثبات مديريت دارم باعث شده بمانم. با اين حال اکنون هم تمايل دارم که از مديريت باشگاه کنار بروم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که آيا اين مسئله را با وزير ورزش هم در ميان گذاشته‌ايد؟ به ايسنا گفت: من به وزير گفتم دوست دارم عضو هيات مديره باشگاه باشم و درباره مسائل اقتصادی پاسخگو و شما بهتر است مديرعامل ديگری انتخاب کنيد. اما آقای وزير نظرشان اين بود که بهتر است مديرعامل تغيير نکند. اکنون يک بار ديگر هم می‌گويم آماده‌ام به عنوان يک سرباز و خدمتگزار کوچک در هيات مديره پرسپوليس بمانم و کارهای اقتصادی را انجام دهم. من آماده‌ام که هم شب و روز به عنوان مدير کار کنم و هم اينکه در صورت نظر هيات مديره تنها به عنوان يک عضو اين جمع، مسائل اقتصادی را پيگيری کنم.

وی در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا اگر هيات مديره پرسپوليس تشخيص دهد که شما ديگر مديرعامل نباشيد با اين قضيه کنار خواهيد آمد؟ گفت: با اخلاص، مديريت در باشگاه پرسپوليس را تقديم می‌کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016