دوشنبه 8 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: شرايط تغيير نکند، کفاشيان بايد برود

خبرگزاری فارس: مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از ترک مجمع گفت: در اين جلسه بی‌حرمتی و توهين شد و چيزهايی ديدم که نمی‌توانم بگويم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رويانيان در حاشيه جلسه امروز مجمع گفت: به نظر می‌رسد حرمت دو باشگاه بزرگ فوتبال ايران حفظ نمی‌شود. جلسه، رفتار و گزارشی که داده می‌شد مناسب نبود. آدم‌های بزرگی که همه مديرعامل باشگاه‌های فوتبال ايران هستند در اين جلسه حضور داشتند، اما اينکه بی‌حرمتی شود، خوب نيست.

وی افزود: گزارش مالی بدون هيچ برنامه و جدولی به صورت شفاهی می‌دهند و بدون هيچ مدرکی صحبت می‌کنند، ما يک ريال نديديم و نمی‌دانيم پول کجاست. حق پخش، حق بليت‌ فروشی و ... را نگرفته‌ايم. ساختار و چيدمان درست نيست. فتح‌الله‌زاده مديرعامل يکی از بزرگترين باشگاه‌های کشور است. فکر نمی‌کردم همه چيز را صوری ببينم به همين دليل نشست را ترک کردم.

رويانيان در مورد اينکه آيا اين جلسه سالم بود، اظهار داشت: ‌همه افراد در جلسه سالم هستند، اما نحوه گزارش سالم نيست. چيزهايی ديدم که نمی‌توانم بگويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در مورد برگزاری نشدن جام حذفی خاطرنشان کرد: کاری نمی‌توانيم بکنيم و طبق معمول بی‌نظمی وجود دارد. تنها ۱۵۰ روز بازی برگزار می‌شود. ۱۲ ماه پول بازيکن را می‌دهيم اما نمی‌توانيم ۶ ماه از آنها استفاده کنيم. جام حذفی منتفی شد، ليگ هم نصفه و نيمه برگزار می‌شود. برخی از کشورها ۳ ليگ برگزار می‌کنند اما ما نمی‌توانيم بازی‌ها را به خوبی انجام دهيم. چرا مقررات عليه ما است؟

رويانيان تاکيد کرد:‌ چرا حق تيم‌هايی را که در رده پائين‌تر هستند و می‌توانند از جام حذفی به عنوان فرصتی برای خودنمايی استفاده کنند را می‌خوريم؟ جام حذفی نبايد تعطيل شود.

رويانيان در مورد حمايتش از کفاشيان در هنگام انتخابات فدراسيون از علی کفاشيان، گفت: هيچ اشکالی ندارد، تذکر هم می‌دهيم. فوتبال را بايد درست کنيم، اخلاق را هم بايد درست کنيم. سيستم، اقتصاد و مديريت مناسب بايد ايجاد کنيم. تا به حال تغييری نديده‌ام.

مديرعامل پرسپوليس در مورد اينکه تنها ۵ دقيقه در اين جلسه حضور داشت، عنوان کرد: در جايی بودم که نتوانستم به موقع در جلسه حضور يابم، جلسه واجب و مهمی بود که بايد در آن حضور پيدا می‌کردم و پس از آن به اينجا آمدم. گفتم قبل از رأی‌گيری بيايم و شرايط را ببينم اما شرايط طوری بود که جلسه را ترک کردم. خيلی چيزها به ضرر آدم است اما با اين وجود بايد حرف‌مان را بزنيم.

رويانيان در مورد برگزاری مجمع اضطراری و اينکه آيا جزو موافقان برکنار شدن کفاشيان است، گفت: با اين تفکر چنين کاری را انجام نداده‌ام، آدمی نيستيم که برای زدن کسی برنامه‌ريزی کنم اما اگر اين شرايط تغيير نکند بايد اين کار انجام شود.

وی در مورد عملکرد سازمان ليگ در سال گذشته عنوان کرد: نمی‌شود مقايسه کرد. پارسال هم جام حذفی بود و هم ليگ به صورت منظم برگزار می‌شد، هرچند که در مقطعی سر ما را بريدند و بازی جام حذفی را به آن شکل برای ما برگزار کردند. پارسال هم انتقاداتی وجود داشت.

رويانيان در مورد اينکه آيا مطرح کردن اين حق باعث ايجاد اختلاف با فتح‌الله‌زاده نمی‌شود، گفت: ما با هم رفيق هستيم و رفاقت هم می‌کنيم.

مديرعامل پرسپوليس در مورد مانوئل ژوزه اظهار داشت: ‌تکليف ژوزه مشخص است و او در حال حاضر کارش را ادامه می‌دهد.

وی بار ديگر در مورد جلسه امروز تاکيد کرد: صحنه‌ای ديدم که نمی‌توانم قبول کنم. دوست ندارم در اين مورد صحبت کنم. صحنه بدی بود. در خصوص مجمع چيزی نمی‌توانم بگويم و اگر لازم باشد شايد يک روز اين مسئله را مطرح کنم. به يکی از دوستان من توهين شد و به همين خاطر بلند شدم نمی‌توانم از دوستم اسمی ببرم.

رويانيان در مورد شکايت آرفی و مذاکره با تيموريان، گفت: آرفی بعد از يکی دو سال شکايت کرد که جواب او را می‌دهيم. در مورد خارجی‌ها زياد شلوغ نکنيد. با تيموريان هم قبلا صحبت کردم او فعلا قرارداد دارد و به تازگی صحبتی با او نداشتيم.

وی در مورد اينکه با برانکو صحبتی داشته است، گفت:‌ برانکو قرارداد دارد و نمی‌تواند به ايران بيايد. او بايد از تيم کنار گذاشته شود و مشکل مالياتش حل شود تا بتوانيم با او صحبت کنيم.

رويانيان که با پرسشی درباره مجمع امروز مواجه شده بود، گفت: متأسفانه تريبونی در اختيارمان قرار نداشت که صحبت‌ها و نظرات خودرا مطرح کنيم. وقتی نقد نباشد برگزاری مجمع چه فايده‌ای دارد؟ اين را هم بگويم که نمی‌خواهم رئيس جمهور، رئيس مجلس و يا رئيس سازمانی شوم. به دنبال مسائل انتخاباتی هم نيستم.

وی ادامه داد: به خاطر نمايندگان هيئت ها و اعضای مجمع حضور پيدا کردم اما به باشگاه‌های استقلال و پرسپوليس مخصوصا استقلال بی حرمتی شد. صورت‌های مالی را هم که مطرح کردند کاملا صوری بود. بی نظمی هم وجود داشت. ای کاش اجازه می‌دادند و می‌توانستم حرف‌هايم را بزنم که چه اتفاقاتی افتاده است. بزرگانی زيادی در مجمع بودند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: آقايان گفتند که وضعيت خوب است و همه گل و بلبل می‌گفتند اما واقعا اينطور نيست. شرايط سختی داريم. اگر چالش و نقد نباشد همان بهتر که مجمع را برگزار نکنند.

رويانيان در مورد وضعيت کريمی گفت: در جلسه بعدی کميته فنی باشگاه تکليف اين بازيکن را مشخص خواهيم کرد. خواهش می‌کنم شرايط را برای اين بازيکن سخت‌تر نکنيد. من، کريمی و ژوزه موقعی برای پرسپوليس مفيد خواهيم بود که برای اين تيم کاری کنيم. اگر ارزشی نداشته باشيم فايده‌ای ندارد. اسم ها مهم نيستند. کريمی بازيکن با ارزش و بزرگی است و لعنت بر کسی که منکر اين باشد.

وی تأکيد کرد: خيلی‌ها در اين مدت مرا زده‌اند. متأسفم که شفاف‌سازی در فوتبال ايران کار بسيار دشواری است. می‌دانم پرسپوليس وضعيت خوبی ندارد و هواداران از اين موضوع ناراضی هستند اما آب که از سر گذشت چه يک وجب چه يک وجب و نيم! قول می‌دهم پرسپوليس به بالای جدول برسد و هر کاری که از دستم برآيد انجام خواهم داد.

***

اتحاد قرمز و آبی عليه فدراسيون، رويانيان: امروز ترکاندم!

خبرگزاری فارس: دو باشگاه پرسپوليس و استقلال عليه فدراسيون فوتبال متحد شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس که به نشانه اعتراض جلسه مجمع را ترک کرده بود وقتی قصد سوار شدن به ماشين را داشت به خبرنگاران گفت: امروز ترکاندم و همه لذت برديد!

* علی فتح الله زاده مدير عامل باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت در مورد ترک جلسه هر چه رويانيان بگويد همان است. بدين ترتيب بحث اتحاد قرمز و آبی عليه فدراسيون به وجود آمد.

* برای پوشش مجمع فدراسيون فوتبال حدود ۶۰ خبرنگار حضور دارند و با وجود گذشت ۴۵ دقيقه از زمانی که قرار بود خبرنگاران در نشست حضور داشته باشند در بيرون سالن هستند. هر رسانه ای می توانست ۲ خبرنگار و يک عکاس داشته باشد اما برخی رسانه ها از ۴ خبرنگار بهره می برند.

* در محوطه آکادمی تيم ملی واليبال نوجوانان کره جنوبی در حال تمرين بودند. آنها وقتی ديدند خبرنگاران به طور دسته جمعی به سمت فتح الله زاده و رويانيان رفتند متعجب شدند و به نوعی ترسيدند.

* درحالی که شمار خبرنگاران برای حضور در نشست زياد شده بود به يکباره حسن بيگی يکی از مسئولان فدراسيون کاراته اعتراض شديدی به اين مسئله کرد و گفت دو قدم آنطرف تر تيم ملی کاراته در حال تمرين است اما خبری از کسی نيست اما اينجا که شما را راه هم نمی دهند اين همه خبرنگار ايستاده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016