دوشنبه 29 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خسرو حيدری: استقلال شايسته قهرمانی است

خسرو حيدری در گفتگو با عصر ايران می گويد: شکست دادن اصفهان آن هم در ورزشگاه نقش جهان نشان داد که آبی پوشان در ليگ برتر، جدی‌ترين تيم برای رسيدن به قهرمانی هستند.
عصر ايران - تيم فوتبال استقلال تهران در ديداری حساس با سپاهان اصفهان توانست با شکست دادن اين تيم و همچنين کسب هشتمين برد در ليگ به تنهايی و در حالی که يک ديدار عقب افتاده هم دارد، عنوان صدرنشينی‌اش را حفظ کند تا امير قلعه نويی و شاگردانش خود را آماده اول شدن در پايان نيم فصل اول کنند.

خسرو حيدری زننده گل سه امتيازی بود تا شايد از اين طريق مشکلات روحی ناشی از باخت به ازبکستان را فراموش کند. گفتگوی عصر ايران با مدافع ملی پوش استقلال درباره ديدار اين تيم با سپاهان و همچنين دومين باخت تيم ملی در ديدارهای مقدماتی جام جهانی است.

***

استقلال با گل شما سپاهان را شکست داد، فکرش را می‌کرديد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اينکه توانستم در ديداری که با يکی از رقيبان اصلی داشتيم، گل سه امتيازی بزنم و باعث پيروزی تيمم شوم، اتفاق خوبی بود که خوشبخاته برای من افتاد. اميدوام بتوانم در ادامه ليگ هم مهره موثری برای استقلال باشم.

حالا با ۲۸ امتياز صدرنشين قاطع ليگ هستيد.
ببينيد! تيم ما از‌‌‌ همان هفته‌های اول هم با آمادگی بالايی وارد ليگ بر‌تر شد و ما می‌دانستيم که صدرنشينی را تجربه خواهيم کرد. شکست دادن اصفهان آن هم در ورزشگاه نقش جهان نشان داد که آبی پوشان در جمع تيم‌های ليگ برتری، جدی‌ترين تيم برای رسيدن به قهرمانی هستند.

البته هنوز راهی طولانی تا پايان ليگ مانده است.
اين درست که هنوز در نيم فصل اول هستيم و ۱۹ هفته ديگر مانده است، اما شرايط ما و همچنين وضعيتی که از تيم‌های ديگر روشن است، نشانگر اين است که استقلال را بايد شايسته‌ترين تيم برای رسيدن به رتبه اول بدانيم.

بازی با پيکان را چطور ارزيابی می‌کنيد، شاگردان ويسی با شکست دادن ملوان روحيه از دست رفته‌شان را بازيافته‌اند.
پيکان با هدايت عبدالله ويسی تيمی سختکوش است که توانايی‌های بالايی هم دارد، به همين دليل بايد مراقب باشيم غرور و خود بزرگ بينی ما را از سه امتياز حساس اين ديدار عقب افتاده محروم نسازد. به همين دليل پيروزی در اصفهان و حتی صدرنشينی را فراموش می‌کنيم و فقط به اين فکر هستيم تا مقابل پيکان به برتری برسيم.

از بحث استقلال خارج شويم، انتظار داشتيد برابر ازبکستان شکست بخوريم؟
اصلا، ما در طول اردو تمرينات خوبی را پشت سر گذاشته بوديم و به آمادگی بالايی رسيده بوديم، اما در آن روز دچار بدشانسی شديم و سه امتياز مهم را از دست داديم.

و شانس صعود به جام جهانی را به حداقل ممکن رسانديم.
هنوز هم فرصت داريم تا امتيازهای از دست رفته را جبران کنيم و بتوانيم به عنوان يکی از دو تيم بر‌تر گروه مجوز جام جهانی ۲۰۱۴ را از آن خود کنيم. تيم ملی از کادر فنی مجرب و بين المللی برخوردار است و به همين دليل پتاسيل اين را داريم که در سه ديدار باقی مانده امتيازهای لازم برای رفتن به جام جهانی را به حساب خود واريز کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016