یکشنبه 3 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

مرتضی پورعلی‌گنجی شاگرد آری هان می‌شود

بازيکن جوان تيم ملی فوتبال ايران با موافقت هيات امنا باشگاه نفت تهران به تيم تيانجين تدا چين می‌پيوندد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پورعلی‌گنجی يکی از پديده‌های فوتبال ايران که در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استراليا در خط دفاعی تيم ملی فوتبال ايران درخشيد، مورد توجه باشگاه تيانجين تدا چين قرار گرفته است.

در اين رابطه مذاکرات جدی ميان اين باشگاه و مسئولان باشگاه نفت تهران صورت گرفته و توافق اوليه هم انجام شده اما هنوز قرارداد رسمی اين بازيکن با باشگاه چينی امضا نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


البته پس از درخواست اين بازيکن، هيات امنا باشگاه نفت با جدايی مرتضی پورعلی‌گنجی موافقت کرده است و در صورت توافق نهايی، اين بازيکن طی ۲-۳ روز آينده به تيم تيانجين تدا چين می‌پيوندد.

منصور قنبرزاده با تائيد اين مطالب به خبرنگار مهر، گفت: برای پيشرفت اين بازيکن، با انتقال وی به تيم چينی موافقت کرديم. ضمن اينکه اگر اين قرارداد قطعی شود، اين بازيکن در بازی با پاختاکور ازبکستان حضور نخواهد داشت.

بعد از جام ملت‌های آسيا ۲۰۱۵ استراليا، اين بازيکن جوان فوتبال ايران با پيشنهادهای مختلفی روبرو شد اما وی همه چيز را بر عهده باشگاه نفت گذاشت و سرانجام با موافقت تصميم گرفت شرق آسيا را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.

پورعلی گنجی که در نفت در پست هافبک ميانی بازی می‌کند، برای بازی در خط دفاعی به تيانجين تدا چين می‌رود که هدايت آن برعهده آری‌ هان بوده و در ليگ قهرمانان آسيا هم حضور دارد.

طبق اعلام سايت باشگاه نفت تهران، اين بازيکن برای اخذ تصميم جديدش با سرمربی تيم ملی هم مشورت کرده است. کارلوس کی‌روش هم تصميم گيری در اين زمينه را به خود او واگذار کرده و گفته است: «اگر فکر می‌کنی به نفعت است، به چين برو. سعی کن بهترين تصميم را بگيری.»

تيم تيانجين تدا چين در فصل گذشته سوپر ليگ چين در بين ۱۶ تيم، در رده يازدهم قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016