یکشنبه 3 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشیان: کی‌روش هفته بعد به تهران می‌آيد، کارلوس تا جام جهانی می ماند

رئيس فدراسيون فوتبال اظهار داشت: هفته بعد کارلوس کی روش به تهران باز می گردد تا تيم ملی را برای اردوی ملی سوئد مهيا سازد.

به گزارش خبرنگار مهر علی کفاشيان در مورد شايعه حمايت فدراسيون فوتبال از فرد خاصی در انتخابات هيات فوتبال تهران گفت: هيچ حمايتی در کار نيست من به عنوان رئيس مجمع اعلام می کنم که هر شخصی رای بياورد از نظر ما رئيس است و از سوی ديگر برای ما هيچ فرقی ندارد چه کسی برنده انتخابات باشد در هر صورت اين فرد مورد تاييد فدراسيون فوتبال خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



رئيس فدراسيون فوتبال در مورد بازگشت سرمربی تيم ملی فوتبال اظهار داشت: کی روش احتمالا تا هفته ديگر به ايران می آيد و برخلاف آنچه گفته می شود قرار است در سوئد از تيم ملی خداحافظی کند بايد عنوان کنم قرارداد او تا پايان جام جهانی ۲۰۱۸ روسيه است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسيد پس آن صحبتی که گفته می شد قرارداد کی روش مرحله به مرحله تمديد می شود چه می شود؟ گفت: قرارداد ما از اول تا پايان جام جهانی ۲۰۱۸ بود اما توافق کرديم مرحله به مرحله آن را تمديد کنيم. پس از جام ملت ها او را حفظ کرديم و حالا قصد داريم امکاناتی را فراهم سازيم تا نظر کی روش هم تامين شود.

کفاشيان در مورد مشکل باشگاه نفت تهران که اعلام کرده است اگر پول نداشته باشد به ازبکستان نمی رود با خنده اظهار داشت: قيمت نفت بالا رفته است چرا باشگاه نفت مشکل نقدينگی دارد؟

رئيس فدراسيون فوتبال درباره حمايت کويت از ميزبانی ايران در جام ملت های آسيا خاطرنشان کرد: اين خبر شايعه است چرا که دست کم خودم از اين موضوع بی خبرم.

وی در پايان به موضوع واريز پول از سوی صدا و سيما به فدراسيون اشاره کرد و گفت: همان طور که تاج گفته است اين مشکل طی روزهای آينده حل می شود چراکه وزير ورزش و رياست صدا و سيما صحبت های خوبی را با يکديگر داشته اند و من فکر کنم تا قبل از پايان سال اين پول به حساب فدراسيون فوتبال واريز شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016