پنجشنبه 30 بهمن 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردبير نيويورك تايمز:وبلاگ پديده‌ي بسيار مهم و تاثير گذار روزنامه‌نگاري نوين است ، ايسنا

سردبير سايت اينترنتي نيويورك تايمز، گفت: وبلاگ پديده‌ي بسيار مهم و تاثير گذار روزنامه‌نگاري نوين است كه نيويورك تايمز نمي‌توانست آن را ناديده بگيرد.
به گزارش سرويس ارتباطات ايسنا، از www.jamejamdaily.net، ”لن اپكار” گفت: با اين نگرش و با توجه به اينكه بايد كار سطح بالا و خوبي ارائه مي‌دادند، وبلاگ نيويورك تايمز را راه اندازي كردند.
لن آپكار، كه در مصاحبه‌اي با سايت سايبر ژورناليست (CyberJournalist) شركت كرده بود، گفت: وبلاگ‌هاي زيادي هم اكنون مشغول به فعاليت‌اند، بسياري از اين وبلاگ‌ها نيز سياسي‌اند، اما لزوما تعداد زياد اين وبلاگ‌ها دليل خوب بودن آنها نيست، لذا ما بايد محكم و قوي وارد مي‌شديم، اين بود كه طرح وبلاگ
Times on the Trail را داديم و پس از تصويب به اجرا درآمد.
اپكار، پس از باز كردن و موشكافي دقيق در مورد وبلاگ و نگرش روزنامه‌ي نيويورك تايمز، وبلاگ تازه تاسيس اين روزنامه را چيزي كاملا متفاوت با همه‌ي وبلاگ‌هاي موجود دانست و گفت: وبلاگ آنها بسيار حرفه‌يي و دقيق است.
سردبير سايت اينترنتي نيويورك تايمز در ادامه به تشريح هدف وبلاگ‌ها، بر شمردن اهميت آن‌ها در فضاهاي مختلف سياسي اجتماعي و حس رقابتي و تأثير دو طرفه خوانندگان و نويسندگان بر يكديگر پرداخت.
او در ادامه آينده‌ي وبلاگ‌ها را بسيار درخشان توصيف كرد و گفت: وبلاگ‌ها در آينده به سمت گزارشگري، طنز و نمود بيشتر پيش خواهند رفت.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016