چهارشنبه 13 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيش بيني آينده حرفه اي کودکان از طريق آزمايشات علمي با هزينه، ایرنا

بر اساس گزارش شبکه خبري سي ان ان يک شرکت پزشکي - تحقيقاتي اعلان کرده که قادراست آينده کودکان را از نقطه نظر مهارت هاي ورزشي پيش بيني کند و به والدين آنها بگويد که کودکانشان تا چه اندازه قابليت تبديل به يک قهرمان ورزشي را دارند.

بر اساس اين گزارش شرکت مذکور مي تواند با مطالعه بر روي نمونه اي از پوست کودکان يک تا هشت ساله تحولات رواني و جسماني اين کودکان در سالهاي آينده را پيش بيني کرده و معلوم کند که آيا کودکان مذکور استعداد و توانايي جسماني بدل شدن به يک قهرمان ورزشي را در آينده دارند يا نه.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بنا بر گزارش شبکه خبري "سي ان ان" کاري که والدين کودکان ميان يک تا هشت سال بايد انجام بدهند اين است که به کمک وسايل متداول نمونه برداري نمونه اي از پوست گونه کودکان خود را به همراه 149 دلار هزينه آزمايش به شرکت مذکور ارسال کنند و منتظر نتيجه آزمايشات بنشينند.

شوق باخبر شدن از اينده کودکان براي والدين شوقي است که بي ترديد آنان را به استقبال از چنين تبليغاتي وا مي دارد اما سوال مهم اين است که درستي و نادرستي ادعاهايي از اين قبيل چگونه اثبات کردني است. ظاهرا والدين چاره اي ندارند جز آنکه 10 يا پانزده سالي صبر کنند تا به درستي يا نادرستي اين پيشگويي ها پي ببرند و آنوقت در صورتي که پيش بيني شرکت مذکور غلط از آب در آمد بعد از پانزده سال ادعاي خسارت کنند و پول خود را پس بگيرند.





















Copyright: gooya.com 2016