دوشنبه 15 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنسول بازی قابل‌حمل سونی، تلفن‌همراه می‌شود، همكاران سيستم

بر اساس اخبار جديد رسيده، شرکت سوني قصد دارد مدل جديد کنسول بازي قابل‌حمل خود موسوم به PSP را با قابليت پشتيباني از سيم‌کارت و خدمات مخابراتي توليد کند.

نخستين اخبار در مورد توليد اين محصول توسط شرکت سوني در روزنامه ژاپني Nikkei Business Daily منتشر و اعلام شد که سوني در حال راه‌اندازي مرکز جديدي است که در آن "دستگاه دوگانه کنسول بازي – تلفن‌همراه" توليد مي‌شود. اين مرکز محرمانه سوني از اوايل ماه ژوئيه فعاليت خود را آغاز مي‌کند و مديران مرکز PlayStation تاکنون از دادن توضيحات در اين زمينه خودداري کرده‌اند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهم‌ترين هدف سوني در مورد اين شايعه، رقابت با گوشي iPhone اپل است. از زمان عرضه گوشي iPhone 3G، صنعت بازي‌هاي رايانه‌اي تمرکز خود را به فروشگاه اينترنتي iPhone-iTunes App اپل معطوف کرده است. در حال حاضر از 10 برنامه برتر در فروشگاه اينترنتي اپل، 7 برنامه را بازي‌هاي رايانه‌اي تشکيل مي‌دهند و بزرگترين توليدکننده بازي‌ در جهان مي‌کوشند نسل جديد محصولات خود را متناسب با گوشي iPhone توليد کنند.

در اين ميان، سوني در تلاش است از طريق کنسول بازي قابل‌حمل PlayStation Portable با شرکت اپل رقابت کند. اين شرکت چندي پيش مدل جديد اين کنسول بازي را که PSP Go نام گرفته، با اندازه کوچک‌تر از مدل قبلي معرفي کرد. اين کنسول جديد شامل هاردديسک 16 گيگابايتي مي‌شود و با داشتن نمايشگر 3/8 اينچي، از فناوري ارتباطي بلوتوث و شبکه بي‌سيم Wi-Fi پشتيباني مي‌کند و يک سيستم کنترلي پيشرفته نيز براي آن توليد شده است. سوني اعلام کرده است که PSP Go از اول اکتبر وارد بازار مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016