جمعه 6 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جديدترين دستگاه کتابخوان الکترونيکي سوني رونمايي شد، ايسنا

سوني نخستين دستگاه کتابخوان الکترونيکي با قابليت ارتباط بي‌سيم توكار را که در بازار کتاب‌هاي ديجيتالي به رقابت با کايندل آمازون خواهد پرداخت، به نمايش گذاشت.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دستگاه Reader Daily Edition سوني که 399 دلار قيمت‌گذاري شده داراي يک نمايشگر 7 اينچي صفحه لمسي بوده و از ماه دسامبر به فروش مي‌رود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شرکت AT&T اپراتوري خواهد بود که خدمات اتصال بي‌سيم اين دستگاه به اينترنت را فراهم مي‌کند؛ اين دستگاه از فن‌آوري اتصال بي‌سيم نسل سوم استفاده مي‌کند که دستگاه‌هايي مانند آيفون اپل از آن برخوردارند. سوني اوايل ماه جاري ميلادي دو مدل ارزان قيمت از دستگاه ريدر را با قيمت‌هاي 199 و 299 دلار معرفي کرده بود.

صفحه لمسي بودن دستگاه سوني ممکن است مزيتي براي اين شرکت در مبارزه براي برتري در بازار کتابخوان‌هاي ديجيتالي فراهم کند. اين صنعت هنوز جوان است اما سوني و آمازون بازيکنان بزرگي هستند که براي جلب مصرف‌کنندگان و محکم کردن موقعيت در اين بازار رقابت مي‌کنند.

کتابخوان‌هاي الکترونيکي به کاربران امکان مي‌دهند محتواهاي ديجيتالي را در دستگاه بي‌سيمي که به اندازه کتاب است مطالعه کنند و در حالي که برخي از کاربران نسبت به مزاياي اين دستگاه به‌ويژه به هنگام مسافرت مشتاقند تحليلگران اظهار مي‌کنند تا زماني که قيمت اين دستگاه پايين نيايد يک کالاي تجملي خواهد ماند.

سوني با گوگل قراردادي منعقد كرده است که تحت آن دارندگان دستگاه اين شرکت مي‌توانند به بيش از نيم ميليون کتاب سرويس گوگل به رايگان دسترسي داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016