پنجشنبه 6 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غذاي هاي چربي سوز براي کاهش وزن، ابتکار

آيا براي وزن کم کردن تلاش مي کنيد؟ غذاهاي چربي سوز به رژيم غذايي خود اضافه کنيد شايد اين کار را کمي براي شما آسان تر کند.

- گريپ فروت: يکي از غذاهايي که کمک به سوزاندن چربي هاي شما مي کند، گرپفروت است. گرپفروت نه تنها يکي از منابع غني ويتامينC است بلکه به جبران 15 گرم از پکتين مي کند. پکتين يکي از موادي است که به پايين آوردن سطح کلسترول شما کمک مي کند. گرپفروت 74 کالري دارد و خالي از نمک و چربي است.

- فلفل هاي تند چيلي: فلفل هاي چيلي تند مي تواند به چاشني ها در زندگي شما اضافه شود. فلفل هاي پر از ويتامينA وC هستند. فلفل ها همچنين داراي بسته هاي فيبر، کلسيم و فسفر هستند. علاوه بر اين فلفل هاي چيي حاوي ذراتي هستند که براي سوخت و ساز بدن بسيار مناسب است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




- کلم بروکلي: معمولا مردم يا بروکلي را دوست دارند از آن متنفر هستند.اگر شما از آن دسته اي هستيد که بروکلي را دوست داريد، شما از يک غذايي لذت مي بريد که داراي کالري پايين است و داراي ويتامينC فيبر و کلسيم است.

- آرد جو: آرد جو يک گزينه مناسب براي صبحانه است. آرد جو يکي از حلال هاي کلسترول در گردش خون است. اگرچه بايد مراقب بود اگر شما آرد جو را با شکر و کره مخلوط کنيد، وزن شما را افزايش مي دهد و به جاي ايجاد مزايا براي شما ضرر خواهد داشت.

- بوقلمون: بوقلمون هم چربي هاي شما را کاهش مي دهد و هم باعث کاهش کالري مي شود. اگر شما قصد خريد بوقلمون زميني را داريد تا جايي که امکان دارد از انواع لاغر آن خريداري کنيد. اگر شما مرتبا بوقلمون مي خوريد هرگز پوست آن را نخوريد چون محتوي مقدار زيادي چربي است.و نهايتا در کل هر پرنده اي را که مي خريد آن را با قرار دادن در سس آن را نرم کنيد.

- ماهي قزل آلا: ماهي قزل آلا نه تنها حاوي مقدار زيادي پروتئين است، بلکه مقدار زيادي امگا3 دارد که اين ماده براي بدن بسيار مهم است.

- لبنيات: قرار دادن محصولات لبني يک در ليست رژيم غذايي گزينه ي مناسبي نيست، اگرچه لبنيات حاوي کلسيم بسيار غني است و همچنين باعث شکستن چربي ها در بدن مي شود.اما ممکن است سطح چربي هاي بدن را پايين نياورد.

- حبوبات: حبوبات بهترين منبع پروتئين در سبزيجات هستند.در حقيقت حبوبات بهترين نوع پروتئين را که در انواع غذا پيدا مي شوند را دارا مي باشد.

- سبزي ها: کاهو يکي از بهترين انواع سبزي ها است که معمولا در سالاد استفاده مي شود. کاهو بطور طبيعي حاوي مقادير زيادي ويتامينA وK ، پتاسيم، آهن و کلسيم است و نسبت آن در کاهو بيشتر از ديگر سبزي ها است.

- گوجه فرنگي: گوجه فرنگي هاي خام را به سالاد خود اضافه کنيد.گوجه فرنگي حاوي ويتامين ،B6 ، C وK است، کالري پايين دارد و ارزش غذايي زيادي دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016