دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

«شبکه‌های اجتماعی شرایط را برای روابط جنسی سریع مهیا می‌کنند»، سایت فردا

مدیر بهداشت عمومی شهر لندن مدعی شده است سایت های اجتماعی از ساده ترین وسائیل ارتباطی بین مردم هستند که با ارتباطات صورت گرفته در آن شرایط برای روابط جنسی سریعی نیز مهیا می شود.

آیا سایت اجتماعی فیس بوک باعث گسترش بیماری سفلیس می شود؟

به گزارش «فردا» و به نقل از پایگاه خبری سی ان ان، در نگاه اول شاید ارتباطی بین گسترش بیماری سفلیس و عضویت در شبکه اجتماعی اینترنتی فیس بوک نباشد. این بیماری هم علت های مختلفی می تواند داشته باشد. به طور مثال از سهل انگاری گرفته تا فقدان مراقبت های لازم پزشکی از این گونه دلایل شمرده می شود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اما مدیر بهداشت عمومی شهر لندن نظر دیگری دارد. او در مقاله ای که اخیرا در روزنامه تلگراف نگاشته، مدعی شده است سایت های اجتماعی از ساده ترین وسائیل ارتباطی بین مردم هستند که با ارتباطات صورت گرفته در آن شرایط برای روابط جنسی سریعی نیز مهیا می شود.

در برابر ادعای عجیب این مقام دولتی بریتانیایی، فیس بوک نیز واکنش تندی نشان داده است.

سخنگوی این سایت اجتماعی در بیانیه ای ضمن سخیف خواندن نظر مدیر بهداشت عمومی لندن اعلام کرده است: این نگاه و نظریه بسیار مبالغه آمیز است و کسی که این مسئله را بیان کرده است خود را به تجاهل زد است که فرق بین ارتباطات با روابط خاص فوق را نمی داند.

سخنگوی رسمی فیس بوک همچنین می افزاید: بیش از 400 میلیون کاربر هم اکنون از این سایت در جهان استفاده می کنند اما نگاه جنسی هم به این وسیله ارتباطی ندارند. فیس بوک مکانی برای ارتباط و مشارکت بین دوستان، خانواده ، و همکاران است.

گفتنی است؛ سفلیس یک عفونت رایج در بریتانیا نیست ولی در برخی کشورهای دیگر بیشتر رایج است. این بیماری نوعی عفونت باکتریایی است. اغلب از طریق معاشرت جنسی منتقل می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016