شنبه 21 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سیستم عامل جدید آی- فن معرفی شد، مهر

اپل نسخه چهارم سیستم عامل دستگاههای قابل حمل خود را معرفی کرد. نوآوریهای این نسخه جدید عملکردهای دستگاههای لمسی قابل حملی چون "آی- فن"، "آی- پد" و "آی- پاد لمسی" را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نسخه چهارم سیستم عامل اپل ویژه دستگاههای قابل حمل معرفی شد. شرکت اپل ضمن معرفی این سیستم عامل تاکید کرد که در تابستان امسال بین ماههای ژوئن و جولای نسخه جدید "آی- فن" را عرضه خواهد کرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معرفی سیستم عامل iPhone OS 4.0 در زمانی انجام شد که تنها پنج روز از آغاز فروش لوح- رایانه "آی- پد" گذشته و در این مدت کوتاه بیش از نیم میلیون دستگاه از این محصول اپل به فروش رفته است.

یکی از نوآوریهای این سیستم عامل جدید این است که کاربران "آی- فن"، "آی- پد" و "آی- پاد لمسی" به کمک آن می توانند همزمان از چندین عملکرد و برنامه استفاده کنند. در واقع این ویژگی در نسخه کنونی این سیستم عامل نیز وجود دارد اما تنها به برنامه هایی جواب می دهد که اپل به صورت پیش نصب در روی این دستگاهها قرار داده است.

اما اکنون با کمک این نوآوری امکان استفاده همزمان از "جی. پی. اس"، گوش دادن به موسیقی و صحبت از راه "اسکایپ" بر روی "آی- فن" امکانپذیر می شود.

از دیگر نوآوریهای این سیستم عامل جدید می توان به حمایت صفحه کلید بلوتوث برای نوشتن بر روی "آی- فن" و "ای- پد" با یک صفحه کلید واقعی و عملکرد "کتاب الکترونیک" اشاره کرد.

این نوآوری جدید موجب می شود که "آی- فن" نیز به یک پخش کننده کتابهای الکترونیک تبدیل شود و با اتصال به فروشگاه " iBookstore" اپل، کتابهای الکترونیک را بارگذاری کند.

براساس گزارش PC Magazine ، عملکرد مهم دیگر iPhone OS 4.0 امکان ایجاد برنامه ها و فایلهایی است که بتوانند برای چاپ بر روی کاغذ سازماندهی شوند. در حال حاضر بر روی "آی- فن" امکان ایجاد فولدرهای شخصی برای قرار دادن فایلهای قابل چاپ وجود ندارد اما با این عملکرد جدید، کاربر می تواند فولدرهایی را برای گذاشتن پرونده های متنی قابل چاپ بر روی کاغذ ایجاد کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016