شنبه 5 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با هر گل جام‌جهانی ترافیک اینترنتی توئیتر افزایش میابد، همكاران سيستم

رسانه‌هاي خبري اعلام کردند که با هر گلي که در مسابقات جام جهاني فوتبال 2010 زده مي‌شود، ميزان ترافيک اينترنتي شبکه اجتماعي توئيتر افزايش ميابد و اين جريان باعث شده است تا رکورد تازه‌اي از حضور کاربران جهاني در توئيتر به ثبت برسد.

به طور ميانگين در يک روز عادي در هر ثانيه 750 به‌روزرساني در شبکه اجتماعي توئيتر صورت مي‌گيرد. اما پس از آنکه تيم ملي فوتبال ژاپن در روز دوشنبه هفته جاري در مقابل تيم ملي کامرون به پيروزي رسيد، در هر ثانيه 2940 توئيت در سايت اينترنتي توئيتر صورت گرفت.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گفته مي‌شود که پس از زدن اول گل تيم برزيل به کره جنوبي در روز دوشنبه و گل‌هاي رد و بدل شده در مسابقه بين مکزيک و آفريقاي جنوبي در تاريخ 11 ژوئن نيز ترافيک شبکه اجتماعي توئيتر به بيشترين حد خود رسيد.

گفته مي‌شود که توئيتر در جريان مسابقه روز جمعه بين دو تيم آمريکا و اسلواني که نتيجه آن 2-2 شد نيز روز پرترافيکي داشت که البته آمار دقيق مربوط به حضور کاربران در توئيتر در آن روز هنوز منتشر نشده است.

البته بايد توجه داشت که مشترکان شبکه اجتماعي توئيتر بسکتبال را بيشتر از فوتبال دوست دارند. در پنج‌شنبه هفته گذشته در جريان برگزاري مسابقات قهرماني بسکتبال NBA آمريکا، پس از مسابقه دو تيم Los Angeles Lakers و Boston Celtics در هر ثانيه 3085 توئيت در سايت اينترنتي تويئتر انجام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016